Av for pokker , steriliseret ;/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.319 visninger
18 svar
1 synes godt om
19. februar 2013

Lady Marion <3

Pyhaaaa lige kommet hjem fra dagkirugisk afd. har fået brændt min livmoder slimhinde og er blevet steriliseret ,,,  Det gør altså lige en tand mere ondt end jeg havde gættet på    Nogler herinde der er blevet steriliseret ???   Har måtte sende manden tilbage til afdelingen efter morfin ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det må jeg sige nej til, men du får lige et kæmpe knus på vejen

Anmeld

19. februar 2013

Mom

Profilbillede for Mom

Hej,

Ja jeg er steriliseret.. Jeg fik brændt mine æggeledere.. Og JA det gør avs... Jeg lå i sengen i 3 dage..

Kh Mom

Anmeld

19. februar 2013

Lady Marion <3

Mom skriver:

Hej,

Ja jeg er steriliseret.. Jeg fik brændt mine æggeledere.. Og JA det gør avs... Jeg lå i sengen i 3 dage..

Kh Mom

Har sindsygt ondt , følte du også du havde ve agtige smerter ???

Var alle smerter helt væk efter 3 dage ??

Kan jo ikke finde ud af hvilke smerter der hører til sterilisationen og hvilke der hører til den fjernede slimhinde  Kan bar kun sige AV .. Jeg har fået mine æggeledere klipset ..

Anmeld

19. februar 2013

Lady Marion <3

MoarHvidovre skriver:

Det må jeg sige nej til, men du får lige et kæmpe knus på vejen

Tak søde   vil altså lige sige , gør det ikke  he he ej bliver da nok glad for det i længden men det gør virkeligt ondt .

Anmeld

19. februar 2013

wamse

Jeg blev steriliseret sidste år,men synes ikke det gjorde så ondt, som du beskriver det

Anmeld

19. februar 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Lady Marion <3 skriver:

Har sindsygt ondt , følte du også du havde ve agtige smerter ???

Var alle smerter helt væk efter 3 dage ??

Kan jo ikke finde ud af hvilke smerter der hører til sterilisationen og hvilke der hører til den fjernede slimhinde  Kan bar kun sige AV .. Jeg har fået mine æggeledere klipset ..

Hej,

Jeg er blevet steriliseret af 2 omgange.

1 gang med clips - hvor jeg ikke havde ondt - men der virkede sterilisationen ikke.

2. gang var der hvor jeg fik brændt æggelederne, og ja der havde jeg ve agtige smerter der første døgn, og derefter "bare" ondt (ala stærke mens smerter i et par dage, hvorefter jeg fik det fint.

Kh Mom

Anmeld

19. februar 2013

Lady Marion <3

wamse skriver:

Jeg blev steriliseret sidste år,men synes ikke det gjorde så ondt, som du beskriver det

Det kan være det er kombien af begge indgreb  måske .. Tror faktisk at det der generer mig mest er ve lignende smerter og så al den luft de puster ind i maven

Anmeld

19. februar 2013

Lady Marion <3

Mom skriver:

Hej,

Jeg er blevet steriliseret af 2 omgange.

1 gang med clips - hvor jeg ikke havde ondt - men der virkede sterilisationen ikke.

2. gang var der hvor jeg fik brændt æggelederne, og ja der havde jeg ve agtige smerter der første døgn, og derefter "bare" ondt (ala stærke mens smerter i et par dage, hvorefter jeg fik det fint.

Kh Mom

Aii din stakkel   blev du så gravid efter 1 omgang ?

Anmeld

19. februar 2013

AMM00

Lady Marion <3 skriver:

Pyhaaaa lige kommet hjem fra dagkirugisk afd. har fået brændt min livmoder slimhinde og er blevet steriliseret ,,,  Det gør altså lige en tand mere ondt end jeg havde gættet på    Nogler herinde der er blevet steriliseret ???   Har måtte sende manden tilbage til afdelingen efter morfin ..

Av må jeg spørger om hvordan sådan noget foregår? Hvordan brænder man livmoderen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.