Jeg har stemt nej men selvfølgelig ligger det i hovedet på en, men ved mig har det været helt ekstremt over de to år vi har forsøgt. Har været igennem to gange inseminering og første gang løb det helt løbsk med mig, det var næsten sygeligt jeg læste for hver dag hvad det var der skete lige præcis nu og følte alle symptomer og kiggede på babyudstyr døgnet rundt snart. Mit stakkels hovedet havde slet ikke fri. Og ja så lykkedes det jo desværre ikke. Og inden andet forsøg fik vi beskeden om at vi ialt kun ville få tre forsøg og så skulle vi videre i systemt og så vidste vi at vi ville stå for en lang pause fordi jeg skulle tabe mig inden. så vi besluttede efter 2 forsøg at nårnjeg nu heller ikke lykkedes så ville vi holde en pause til jeg havde tabt omkring ti kg inden vigtig det tredje og sidste forsøg med inseminering.
Efter inseminering skulle jeg vente 14dage på at hjemmeteste og første uge fløj afsted, og halvvejs i den sidste uge troede jeg at jeg blev bekræftiget i at det heller ikke lykkedes denne gang da jeg fik voldsomme mens smerter men blødninger kom ikke og 3+4testede jeg tydeligt positiv og har gjort det lige siden. nu venter jeg på at skulle til tidligt scanning på fredag, så for mig hjalp det at slukke lidt for tankerne, men jeg har det sådan at det ikke er noget men selv kan styre man er nødt til at nå et vist punkt eller nogen er ihvertfald for at det kan lade sig gøre.
Anmeld