Tænkte i over graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

tribk

Jeg har stemt ja, og det passer også. Men sekundet jeg smed p-pillerne fik jeg kolde fødder, sådan virkelig kolde, og jeg ville BARE IKKE være gravid. Men jeg kunne ikke få mig til at trække i land igen. Og det tænkte jeg rigtig meget på....Og blev gravid et par måneder efter ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Muhmi

Miss Kat skriver:

Nej hvor smukt at din søn blev undfanget på bryllupsnatten.  

Jaaaaaah, det er så smuk en tanke synes jeg... En rigtig kærlighedsbaby  

Det er Silas også, skal det lige hilses at siges Men det er en lidt hyggelig forestilling at Rune er lavet på bryllupsnatten

Anmeld

19. februar 2013

Victoria2013

Ja, det tænkte jeg meget over. Har været skruk og villet have børn i årevis, så da kæresten endelig gik med til at jeg droppede p-pillerne... ja så var der helt klart tanker omkring det. Især lige omkring ægløsning og indtil menstrationen, fordi der kunne man jo være gravid...

Det tog os 5 mdr fra jeg smed p-pillerne til jeg var blevet gravid

Anmeld

19. februar 2013

StudPsyk

Animalia skriver:

Hej de damer :-)

jeg har gået og tænkt på hvor meget betydning det har at man tænker over det, her mener jeg selvfølgelig kun naturlige befrugtninger:-) 

og ville se hvor mange af jer det lykkedes for til trods for at det var meget i jeres tanker :-) 

Ja, første gang helt vildt meget, og det lykkedes i 2. cyklus! Og 2. gang også en hel del, og det lykkedes på 14 dage..

Jeg tror godt det kan have en betydning, hvis man tænker over det på en måde, som påvirker én negativt..

Anmeld

19. februar 2013

Miss Kat

Muhmi skriver:

Jaaaaaah, det er så smuk en tanke synes jeg... En rigtig kærlighedsbaby  

Det er Silas også, skal det lige hilses at siges Men det er en lidt hyggelig forestilling at Rune er lavet på bryllupsnatten

Hihi ja, de bliver jo ikke mindre kærlighedsbabyer fordi de er undfanget en anden dag, men det er, som du siger, en smuk tanke!

Anmeld

27. februar 2013

BigHope13

Jeg har stemt nej men selvfølgelig ligger det i hovedet på en, men ved mig har det været helt ekstremt over de to år vi har forsøgt. Har været igennem to gange inseminering og første gang løb det helt løbsk med mig, det var næsten sygeligt jeg læste for hver dag hvad det var der skete lige præcis nu og følte alle symptomer og kiggede på babyudstyr døgnet rundt snart. Mit stakkels hovedet havde slet ikke fri. Og ja så lykkedes det jo desværre ikke. Og inden andet forsøg fik vi beskeden om at vi ialt kun ville få tre forsøg og så skulle vi videre i systemt og så vidste vi at vi ville stå for en lang pause fordi jeg skulle tabe mig inden. så vi besluttede efter 2 forsøg at nårnjeg nu heller ikke lykkedes så ville vi holde en pause til jeg havde tabt omkring ti kg inden vigtig det tredje og sidste forsøg med inseminering.
Efter inseminering skulle jeg vente 14dage på at hjemmeteste og første uge fløj afsted, og halvvejs i den sidste uge troede jeg at jeg blev bekræftiget i at det heller ikke lykkedes denne gang da jeg fik voldsomme mens smerter men blødninger kom ikke og 3+4testede jeg tydeligt positiv og har gjort det lige siden. nu venter jeg på at skulle til tidligt scanning på fredag, så for mig hjalp det at slukke lidt for tankerne, men jeg har det sådan at det ikke er noget men selv kan styre man er nødt til at nå et vist punkt eller nogen er ihvertfald for at det kan lade sig gøre.

Anmeld

27. februar 2013

Annette A

Alle gange har jeg tænkt MEGET på det. Så meget at jeg troede symptomerne var indbildning og ja jeg tænkte på det fra det øjeblik vi forsøgte så her har det ingen betydning udgjort at det var i mine tanker konstant.

Anmeld

27. februar 2013

Clisolka

Animalia skriver:

Hej de damer :-)

jeg har gået og tænkt på hvor meget betydning det har at man tænker over det, her mener jeg selvfølgelig kun naturlige befrugtninger:-) 

og ville se hvor mange af jer det lykkedes for til trods for at det var meget i jeres tanker :-) 

Jeg stemte blankt, for det går begge veje herhjemme 

Da jeg fik en positiv graviditetstest med Isabella for 3 år siden tænkte jeg rigtig meget på det, fordi jeg 6 mrd. før havde mistet ved en MA, så det var som om det ikke kunne gå hurtigt nok  

Denne gang smed jeg p-pillerne og tænkte det skete når det skete - og selvfølgelig lige midt i juleferien hvor jeg slappede mest af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.