Jeg har stemt nej..
Men jo jeg tænkte på det... MEN da jeg blev gravid første gang, havde vi prøvet i 1½ år på at blive gravide.. Og jeg var virkelig et testmonster og prøvede at ligge med røven i vejret, tænkte konstant på at jeg nu var gravid, mærkede symptomer der ikke var der og så gravide maver overaaaalt.... Jeg besluttede mig for, måneden før jeg blev gravid at nu gad jeg simpelthen ikke bruge min tid på at gå og være jaloux på de gravide maver, jeg gad ikke bruge alt min tid og energi på at lave en baby, hvis jeg blev gravid, blev jeg gravid og hvis jeg ikke gjorde, så måtte vi i behandling.. Måneden efter stod jeg med en positiv graviditetstest, vi mistede desværre de tvillinger jeg var gravid med.. Men blev gravid igen måneden efter vi mistede, med Silas... Da jeg blev gravid med Rune, havde jeg måneden forinden været igang med en masse bryllupsforberedelser og tænkte slet ikke på at blive gravid men det blev jeg, det endte så i en SA, men på vores bryllupsnat blev jeg så gravid med Rune 
Så ja, i starten tænkte jeg på graviditet, men efter jeg fandt ud af at vi kunne blive gravide så tænker jeg ikke over det længere og nu bliver jeg næsten gravid af at tænke på sex med manden 
Anmeld