CAWI skriver:
Min dejlige dreng er startet i DP. Vi er startet på anden uge nu, og synes bestemt ikke det er sjovt at aflevere ham
Han har de sidste fire dage jeg har afleveret ham grædt og grædt og grædt. Torsdag og fredag i sidste uge var han der kun noget af dagen, hvilket betød at han skulle sove om eftermiddagen herhjemme.
Jeg kunne ikke lægge ham. Han var så ked og ville bare være i mine arme (uden at falde i søvn selvom han var død træt)
Jeg prøver at være glad og positiv når jeg aflevere og henter, og ved jo godt han bare lige skal vænne sig til alle de nye ting der sker omkring ham. Men det er hårdt med en dreng der pludselig er så bange for at vi forlader ham
Denne uge er han der indtil han har sovet sin eftermiddagslur, og det betød i går, at han ikke var så pylret da vi kom hjem. Han kunne godt sidde og lege selv osv.
Har i nogle gode råd, til hvordan vi kommer nemmere igennem denne tid?? Skal jeg skippe alt andet når vi kommer hjem, og kun koncentrere mig om ham (lade manden lave aftensmad osv selvom det så bliver senere)
Måtte lige ud med mine små frustrationer 
Må ærlig indrømme at jeg ikke lige har læst alle indlæggende...
Men tænker om i skal lave en lidt længere indkøring, hvor du er der sammen med ham.. Går 5 - 10 min og kommer igen, og så længere og længere tid er du væk?
Lige før jul var der en ny pige i min datters Dp der skulle indkøres og det tog 14 dage hvor moderen var der rigtig meget sammen med hende.. Men efter de 14 dage kunne hun aflevere en glad pige der var glad når hun gik og kom igen.. Det var selvfølglige krævende for både Dp mor og moderen..
Ved du hvordan han er når du ikke er der? Græder han hele tiden eller er det kun når du aflevere?
Anmeld