Min dejlige dreng er startet i DP. Vi er startet på anden uge nu, og synes bestemt ikke det er sjovt at aflevere ham

Han har de sidste fire dage jeg har afleveret ham grædt og grædt og grædt. Torsdag og fredag i sidste uge var han der kun noget af dagen, hvilket betød at han skulle sove om eftermiddagen herhjemme.
Jeg kunne ikke lægge ham. Han var så ked og ville bare være i mine arme (uden at falde i søvn selvom han var død træt)
Jeg prøver at være glad og positiv når jeg aflevere og henter, og ved jo godt han bare lige skal vænne sig til alle de nye ting der sker omkring ham. Men det er hårdt med en dreng der pludselig er så bange for at vi forlader ham

Denne uge er han der indtil han har sovet sin eftermiddagslur, og det betød i går, at han ikke var så pylret da vi kom hjem. Han kunne godt sidde og lege selv osv.
Har i nogle gode råd, til hvordan vi kommer nemmere igennem denne tid?? Skal jeg skippe alt andet når vi kommer hjem, og kun koncentrere mig om ham (lade manden lave aftensmad osv selvom det så bliver senere)
Måtte lige ud med mine små frustrationer
Anmeld