Hmm... Altså jeg kommer fra middelklassefamilien - mor sygeplejerske og far maskinchef/sømand, og jeg er nu godt på vej til at blive familiens højstuddannede. Min kæreste kommer fra en lidt bedre stillet familie - han er opvokset i Nordsjælland, hans far var landsretsdommer og moren var tandlæge, og han selv er uddannet butiksslagter...... Jeg ved ikke helt hvad vi er eller hvad vi ikke er, for han har absolut intellektet med sig, og ved tusinde gange mere om verdenssituationen end jeg gør, og så er han en dygtig gør-det-selv mand, der laver ALT (med lidt hjælp fra min far) på vores hus selv. Han har lige lagt 150 kvm sten, og nu skruer han carport sammen. Tidligere har han lavet genvexsystem, muret en væg, sat køkken op og lavet et loftsvindue (bare for at nævne
lidt).
Der hvor vi nok adskiller os mest fra hinanden er at jeg er matematisk, firkantet og elsker at læse bøger, og han er sproglig, elsker musik, elektronik og er meget imødekommende.
Vi kommer jo ikke fra samme miljø, slet ikke faktisk - men vi er jo heller ikke helt modsætninger. Jeg ved ikke hvad vi er...
Anmeld