Lod som om, at tog prævention for at blive gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

En fælles veninde har lavet det her nr. Og jeg blev ret skuffet over hende...
Hm har ikke lyst til at vise mig, da hun vist snart har fundet ud af hvor mange problemer hende "beslutning" har givet hende. Og ville bare gerne høre om jeg kun er den eneste som synes det er one fair for faren.. men tak. Så må jeg sgu nok hellere snakke med hende..

Synes, du skal støtte hende.
Hvis du ER hendes veninde.
Hun har fucked up, ja, bogstaveligt talt.

Men det er ikke en sweater købt på fælleskortet. Det er et menneske.
Verden er ikke sort/hvid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

1990h

Anonym skriver:

Har nogen facet med at tage prævention, for at blive gravid før det var planlagt..??

min storebrors mor gjorde det overfor min far..

Anmeld

18. februar 2013

Hailiesmom11

Nej og kunne aldrig finde på at gøre sådan noget..
Det er en beslutning man er 2 om.. det er virkelig ikke den måde man skal gøre det på.. føj

Anmeld

18. februar 2013

CH2012

Jeg synes det ville være unfair gjort, hvis man gjorde sådan noget. Som der også er blevet skrevet tidligere: Det er noget andet, hvis man er på prævention og så alligevel bliver gravid - intet prævention er 100% sikkert, så det kan ske. Men man skal ikke gøre det "bevidst". Det er at gå bag om rygge på den anden part, synes jeg 

Anmeld

18. februar 2013

baby012

Nej ! Det er at bedrage sin partner 

Den beslutning må man være to om, dog mener jeg ikke man kan være forsigtig nok , så selvom kvinden er på P piller eller andet, så skal manden altså også beskytte sig på den ene eller anden måde.. 

Hvis han altså vil være i sin ret til at sige nej til et barn hvis hendes prævention fejler.. 

Det er begges ansvar at undgå en uønsket graviditet .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.