Lod som om, at tog prævention for at blive gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2013

LittleSteps

Jeg kender en der gjorde det og nøj hvor jeg bare synes, at det er dybt groft og virkelig respektløst over for sin partner. Manden fandt aldrig ud af det og jeg har tit været fristet til at sladre, men nu hvor hun bare skred fra ham, synes jeg ikke han skulle lide yderligere. Er kun glad for, at han ikke længere er sammen med sådan en afskyelig løgner. 

Det er så grimt at gøre, især når det har været en klar aftale mellem begge parter, at de kun skulle nøjes med et barn, de første pr år. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Har nogen facet med at tage prævention, for at blive gravid før det var planlagt..??

Jeg mener det er en fælles beslutning - når man er to til at lave det, er man også to om at være medbestemmende. Kunne aldrig drømme om at lyve om sådan noget!

/Fenja

Anmeld

18. februar 2013

Frk.S

NEJ, det kunne jeg da ved gud aldrig drømme om at gøre! 

Synes det er så usselt - det giver bare IKKE mening at en graviditet er planlagt, men kun af den ene part! 

Anmeld

18. februar 2013

blomst84

mortilelias:-) skriver:

Flot billede

Haha tak ved ikke lige hvordan det kom med  

Anmeld

18. februar 2013

VIPpigen

Ville aldrig i mit liv drømme om at snyde min kæreste på den måde.

der er forskel på en upser, som har sneget sig ind selvom der er brugt prævention, og en planlagt graviditet fra den ENE partners side...

Her i hjemmet er man 2 om sådan en beslutning

Anmeld

18. februar 2013

Muhmi

Kender ingen der har gjort det og kendte jeg nogle som gjorde det og fortalte mig det, så ville jeg straks sige det til deres kæreste/mand... Hvis man ikke sammen har aftalt at blive gravide, så skal man ikke tage beslutningen alene.. Det kan man da ikke rigtig være bekendt synes jeg... Der er da ingen der vil tvinges til at skulle være far...

Jeg håber virkelig du IKKE har tænkt dig at lave sådan et stunt

Anmeld

18. februar 2013

Stivdie

Anonym skriver:

Har nogen facet med at tage prævention, for at blive gravid før det var planlagt..??

Nej, det har jeg aldrig så meget som overvejet!

Anmeld

18. februar 2013

nilletøz

Muhmi skriver:

Kender ingen der har gjort det og kendte jeg nogle som gjorde det og fortalte mig det, så ville jeg straks sige det til deres kæreste/mand... Hvis man ikke sammen har aftalt at blive gravide, så skal man ikke tage beslutningen alene.. Det kan man da ikke rigtig være bekendt synes jeg... Der er da ingen der vil tvinges til at skulle være far...

Jeg håber virkelig du IKKE har tænkt dig at lave sådan et stunt

Det håber jeg heller ikke! 

Anmeld

18. februar 2013

nilletøz

Fenja09 skriver:

Jeg mener det er en fælles beslutning - når man er to til at lave det, er man også to om at være medbestemmende. Kunne aldrig drømme om at lyve om sådan noget!

/Fenja

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

En fælles veninde har lavet det her nr. Og jeg blev ret skuffet over hende...
Hm har ikke lyst til at vise mig, da hun vist snart har fundet ud af hvor mange problemer hende "beslutning" har givet hende. Og ville bare gerne høre om jeg kun er den eneste som synes det er one fair for faren.. men tak. Så må jeg sgu nok hellere snakke med hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.