Uddannelse som tandklinikassistent FORTÆL!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

Anonym trådstarter

ZamanogDania skriver:

Jeg er uddannet Tandklinikassistent. Efter jeg blev udlært arbejdet jeg en måned hos en anden tandlæge. Uddannelsen var slet ikke mig. Jeg blev udlært hos en tandlæge som var så sød, men ville kun have elever. Så var jeg på dagpenge i lille måned hvor den tandlæge i Slagelse kontaktet mig og ville have mig. Jeg kunne slet ikke lide det arbejde mere. Så holdt jeg op. Du skal virkelig tænk over om det virkelig er det du vil have.

Jeg kender nogen som var elev i skolen, men de fik bare mindre i elevløn. Det var i panum.

Held og lykke

Jeg er ikke sikker på jeg helt forstår - hvad mener du med at jeg skal tænke over " om det virkelig er det jeg vil ha" ??

Det er jo svært at vide 100 % om det er det man vil, førend man har prøvet det - for jeg aner jo ikke hvad jobbet indebærer førend jeg er i det?

Hvorfor var uddannelsen slet ikke dig, og hvorfor tog du den så færdig, spørger bare af ren nysgerrighed, havde du mon nogle specielle forhåbninger til at hvad det ville sige at være klinikassistent, end det du så oplevede i virkeligheden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

ZamanogDania

Anonym skriver:

Jeg er ikke sikker på jeg helt forstår - hvad mener du med at jeg skal tænke over " om det virkelig er det jeg vil ha" ??

Det er jo svært at vide 100 % om det er det man vil, førend man har prøvet det - for jeg aner jo ikke hvad jobbet indebærer førend jeg er i det?

Hvorfor var uddannelsen slet ikke dig, og hvorfor tog du den så færdig, spørger bare af ren nysgerrighed, havde du mon nogle specielle forhåbninger til at hvad det ville sige at være klinikassistent, end det du så oplevede i virkeligheden?

Ja jeg havde faktisk en anden forventning. Jeg troede man var lidt selvstændig. Altså jeg gad ikke være med til det samme hver dag. Jeg fik nok af tænder. Det eneste jeg elskede var at operere en visdomstand
Jeg har nogle veninder som stadig arbejder med det og de kan lide det, men jeg kunne altså ikke.

Jeg holdt ikke op fordi jeg ville give det en chance. Og jeg er sådan en person som ikke giver hurtigt op. Og min første arbejdsplads den var bare så god. Jeg kunne lide at være der. Men det fordi min chef/tandlægen var skid sød og det var kun mig og hende.

Du kan tage praktik i faget inden du begynder. Måske kan du lide det og måske ikke.

Anmeld

19. september 2014

Fati0550

Hej, jeg leder efter elevplads, tror du din gamle " chef " kunne bruge en som jeg ? jeg har været så uheldig med elevpladser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.