ZamanogDania skriver:
Jeg er uddannet Tandklinikassistent. Efter jeg blev udlært arbejdet jeg en måned hos en anden tandlæge. Uddannelsen var slet ikke mig. Jeg blev udlært hos en tandlæge som var så sød, men ville kun have elever. Så var jeg på dagpenge i lille måned hvor den tandlæge i Slagelse kontaktet mig og ville have mig. Jeg kunne slet ikke lide det arbejde mere. Så holdt jeg op. Du skal virkelig tænk over om det virkelig er det du vil have.
Jeg kender nogen som var elev i skolen, men de fik bare mindre i elevløn. Det var i panum.
Held og lykke
Jeg er ikke sikker på jeg helt forstår - hvad mener du med at jeg skal tænke over " om det virkelig er det jeg vil ha" ??
Det er jo svært at vide 100 % om det er det man vil, førend man har prøvet det - for jeg aner jo ikke hvad jobbet indebærer førend jeg er i det?

Hvorfor var uddannelsen slet ikke dig, og hvorfor tog du den så færdig, spørger bare af ren nysgerrighed, havde du mon nogle specielle forhåbninger til at hvad det ville sige at være klinikassistent, end det du så oplevede i virkeligheden?
Anmeld