børn og ncis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2013

Dot D

Yurie skriver:

Nej.. har en meget dygtig og koncentreret dreng,.som spise og ser ncis.

? hvad mener du

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

MorDk

FrkZier skriver:

altså jeg tænker, en 1årig forstår jo ikke hvad de ser, så på den måde er det 'ligemeget' hvor et større barn ville forstå det ubehagelige ved det - men kan bare ikke se hvorfor et så småt barn skulle se NCIS, det synes jeg er lidt mærkeligt!

Jeg er ikke enig. Voldsomme nyheder, krigsfilm, NCIS osv er no go. Også for en 1 årig. Der er jo voldsomme billeder...

Anmeld

18. februar 2013

Guldfisken

Nej, hvorfor i al verden skulle en 1 årig dog se det? :-S Ville aldrig lade mit barn se det. Mit fjernsyn kører KUN på Cartoon Network når/hvis den lille ser tv. Og det er endda yderst sjældent.

Anmeld

18. februar 2013

TNBC

Dot D skriver:

? hvad mener du

Det er sådan drengen bliver beskrevet af forælderen. Og der bliver ikke skiftet kanal.

Anmeld

18. februar 2013

FruStolpe

Mine tanker om det.

En 1-2årig, hverken forstår eller interessere sig for hvad der sker i en amerikansk serie. Så for mig er det altså ikke værre end at TV avisen køre i baggrunden. Det er same same.

Jeg har dælme noget svært ved at tro at NCIS kan fange så lille et barn....

Anmeld

18. februar 2013

TNBC

FrkZier skriver:

altså jeg tænker, en 1årig forstår jo ikke hvad de ser, så på den måde er det 'ligemeget' hvor et større barn ville forstå det ubehagelige ved det - men kan bare ikke se hvorfor et så småt barn skulle se NCIS, det synes jeg er lidt mærkeligt!

Der kan godt være at de ikke registere det, men hvis der kommer noget uhyggeligt, reagere de på det og de vil kunne huske det.
Så små børn skal slet ikke sidde og være helt koncentreret om sådan en serie.
Det er noget andet hvis det er mor eller far, der ser det og barnet er i lokalet.

Anmeld

18. februar 2013

TNBC

FruStolpe skriver:

Mine tanker om det.

En 1-2årig, hverken forstår eller interessere sig for hvad der sker i en amerikansk serie. Så for mig er det altså ikke værre end at TV avisen køre i baggrunden. Det er same same.

Som jeg forstår det, er han koncenteret og sad og så det mens han spiser.

Anmeld

18. februar 2013

Dot D

Yurie skriver:

Det er sådan drengen bliver beskrevet af forælderen. Og der bliver ikke skiftet kanal.

Nååå, på den måde 

Så synes jeg ikke, det er i orden - stadigvæk...

Anmeld

18. februar 2013

MorDk

FruStolpe skriver:

Mine tanker om det.

Det er jeg ikke enig i. Ved en fejl kom vores søn til at se nyheder.... vi tænkte slet ikke over det... han sad nemlig bare og zappede imens vi lige var igang med noget andet. og han forstod udemærket at der var mennesker der havde av og der var bål... og de græd og det gjorde stort indtryk på ham. Han snakkede meget om det. Og vi har lige siden være extra opmærksomme på alt sådan noget i TV.

Nyhederne er ikke noget at "spøge" med... de er alt for små til at "tage stilling" til den store verden...

Anmeld

18. februar 2013

Fenja09

Yurie skriver:

Jeres mening om at et barn på 1-2år sidder og ser ncis?

Min datter er halvandet år og hvis der kører et program som NCIS så ville hun kigge for derefter at finde noget andet der er mere spændende at lave. Min pointe er, at børn i den alder ikke ved hvad det er de ser. Min datter ved ikke hvad blod, vold og død er og kan derfor ikke se sammenhængen i sådan en serie. På den baggrund er jeg ligeglad med om hun ser det - for det gør hun som sådan ikke.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.