børn og ncis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
19 svar
12 synes godt om
18. februar 2013

TNBC

Jeres mening om at et barn på 1-2år sidder og ser ncis?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Maja88

Absolut no go

Anmeld

18. februar 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Yurie skriver:

Hvorfor skulle de dog det ??

Anmeld

18. februar 2013

TNBC

MKBP skriver:

Hvorfor skulle de dog det ??

Det var noget min søster har fortalt mig.

Anmeld

18. februar 2013

FrkZier

Yurie skriver:

altså jeg tænker, en 1årig forstår jo ikke hvad de ser, så på den måde er det 'ligemeget' hvor et større barn ville forstå det ubehagelige ved det - men kan bare ikke se hvorfor et så småt barn skulle se NCIS, det synes jeg er lidt mærkeligt!

Anmeld

18. februar 2013

Tvillingemor80

jeg synes ikke det er ok

Anmeld

18. februar 2013

Mom

Profilbillede for Mom

Hej,

Altså hvis mor eller far sidder og ser det, og barnet på den måde ser det, som en slags hygge, hvor barnet mest oplever hygge med forældrene, ser jeg umiddelbart ingen problemer i det.

Kh Mom

Anmeld

18. februar 2013

ano14316

altså jeg kan da godt sidde og se tv imens magnus leger. 

Men samtidig tror jeg også at børn oplever det de ser som virkelighed, og jeg er sikker på at de oplever stemningen, så jeg er lidt påpasselig med hvad jeg ser. 

Men kunne da aldrig drøme om at sætte ham til at se ncis..

Anmeld

18. februar 2013

Dot D

Det hører ikke sammen.... Lige så lidt som en 8 årig, der sidder og ser Big Brother....

Det skete så her hos os i weekenden, øv og ups. Vi har pludseligt fået kanal 4 og 5, og det er så nyt, at vi ikke lige har vænnet os til det. Så søndag morgen har Sophie siddet om morgenen og set det, absolut ikke noget vi billiger, men vi vidste det ikke, før hun fortalte det. 

Hun står som regel op før os andre, og så ser hun børnetv, så nu har vi lige forklaret hende, at det IKKE er børnetv at se Big Brother..

Her var det et uheld, at hun så det - kunne det være det dér også?

Anmeld

18. februar 2013

TNBC

Dot D skriver:

Det hører ikke sammen.... Lige så lidt som en 8 årig, der sidder og ser Big Brother....

Det skete så her hos os i weekenden, øv og ups. Vi har pludseligt fået kanal 4 og 5, og det er så nyt, at vi ikke lige har vænnet os til det. Så søndag morgen har Sophie siddet om morgenen og set det, absolut ikke noget vi billiger, men vi vidste det ikke, før hun fortalte det. 

Hun står som regel op før os andre, og så ser hun børnetv, så nu har vi lige forklaret hende, at det IKKE er børnetv at se Big Brother..

Her var det et uheld, at hun så det - kunne det være det dér også?

Nej.. har en meget dygtig og koncentreret dreng,.som spise og ser ncis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.