mit forhold. (MEGET langt!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2013

Lusi

Hvis du ønsker at leve resten af dit liv på den måde, så bliv da hos ham. Meeen gør du ikke, så tag beslutningen og hold dig fra ham..
Han har fundet ud af, han kan behandle dig som en sæk lort og det vil han da fortsætte med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Puha en lang omgang, men kom igennem 

Jeg synes det er en rigtig dårlig undskyldning at han ikke vil dig, "bare" fordi hans far har kræft. Det er jo ikke kun en måned siden i lærte hinanden at kende. I svære tider, deler man jo sine bekymringer/sorger med sine nærmeste.

Synes det lyder som om i to kunne have det bedre hver for sig! 

jeg har tænkt det samme. synes også, det er lidt en dårlig undskyldning. ingen siger, vi behøver sidde klistret op af hinanden konstant. hvis han har brug for tid alene med eller uden sin far, så er jeg da helt forstående. 

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Lusi skriver:

Hvis du ønsker at leve resten af dit liv på den måde, så bliv da hos ham. Meeen gør du ikke, så tag beslutningen og hold dig fra ham..
Han har fundet ud af, han kan behandle dig som en sæk lort og det vil han da fortsætte med

det er også det, jeg er bange for.

hvis han kommer tirsdag/onsdag og siger, han vil være sammen med mig igen, så slår jeg knuder. jeg vil rigtig gerne have ham som kæreste, men alligevel er der noget, der virkelig afholder mig fra det. og venner er et no go for mig. 

Anmeld

18. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

det er også det, jeg er bange for.

hvis han kommer tirsdag/onsdag og siger, han vil være sammen med mig igen, så slår jeg knuder. jeg vil rigtig gerne have ham som kæreste, men alligevel er der noget, der virkelig afholder mig fra det. og venner er et no go for mig. 

Forstår slet ikke du vil have ham som kæreste efter alt det han har udsat dig for... Men du virker alt for undskyldene over for ham så tror ærlig talt du går tilbage til ham selv om det er den dårligste beslutnung du kan tage vis du engang får øjenene op for hvilken spasser han er og finder en ny vil du osse tænke tilbage på hvor dårligt du enlig havde det i det forhold det er ikke godt at være i sådan et forhold han får dig helt ødelagt helt til sidt og han har dig så meget under sin magt at du ikke ser det før det er for sendt.. Håber virkelig du får øjenene op nu og kommer væk nu skriv enlig vis du har brug for det

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

Forstår slet ikke du vil have ham som kæreste efter alt det han har udsat dig for... Men du virker alt for undskyldene over for ham så tror ærlig talt du går tilbage til ham selv om det er den dårligste beslutnung du kan tage vis du engang får øjenene op for hvilken spasser han er og finder en ny vil du osse tænke tilbage på hvor dårligt du enlig havde det i det forhold det er ikke godt at være i sådan et forhold han får dig helt ødelagt helt til sidt og han har dig så meget under sin magt at du ikke ser det før det er for sendt.. Håber virkelig du får øjenene op nu og kommer væk nu skriv enlig vis du har brug for det

jeg ved ikke, om jeg går tilbage til ham, hvis han vil det. er virkelig i tvivl. hvis jeg kunne få øjnene op, hvilket jeg burde gøre, så ville det være godt for mig. og jeg tror bare på det gode i mennesker, så derfor er jeg lidt undskyldende overfor ham 

Anmeld

18. februar 2013

MHB

Nogen gange kræver det en rigtig mand før man indser at en klaphat er en klaphat! Og helt ærligt så lyder din (eks)kæreste som en kæmpe klaphat - i hvert fald i jeres forhold - måske fordi du giver ham lov til at være det!

Du skal da ud møde nogle søde mænd så du kan se hvor dårligt han behandler dig!

Hårdt sagt: Se at kom væk fra ham! Tænk på dig selv, pas på dig selv, find dig selv og ELSK dig selv! Du har ikke fortjent at være sammen med en mand der ikke værdsætter dig!

Anmeld

18. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

jeg ved ikke, om jeg går tilbage til ham, hvis han vil det. er virkelig i tvivl. hvis jeg kunne få øjnene op, hvilket jeg burde gøre, så ville det være godt for mig. og jeg tror bare på det gode i mennesker, så derfor er jeg lidt undskyldende overfor ham 

Forstår dig godt har selv været sådan men dog ikke så langt ud nu føler jeg mig kun dum fordi jeg blev men prøv at se det på den her måde. ?.... HAN HAR OVERFALDET DIG SPARKET DIG I HOVEDET SOM HAN VED DU KAN DØ AF! !!! og har han gjort det en gang kan han nemt gøre det igen mener virkelig skynd dig væk be ham rende af H til tag i byen nyd livet find en ordenlig fyr som virkelig sætter pris på dig

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Nogen gange kræver det en rigtig mand før man indser at en klaphat er en klaphat! Og helt ærligt så lyder din (eks)kæreste som en kæmpe klaphat - i hvert fald i jeres forhold - måske fordi du giver ham lov til at være det!

Du skal da ud møde nogle søde mænd så du kan se hvor dårligt han behandler dig!

Hårdt sagt: Se at kom væk fra ham! Tænk på dig selv, pas på dig selv, find dig selv og ELSK dig selv! Du har ikke fortjent at være sammen med en mand der ikke værdsætter dig!

tak for dit svar. jeg tror også, jeg lader ham gøre det. jeg lader ham behandle mig, som han vil. selvom jeg kan være hård og kontant, er det åbenbart ikke nok.

må desværre indrømme, at jeg ikke kan elske mig selv. jeg hader mig selv, mit udseende og min personlighed. det eneste jeg kan se, som er flot ved mit selv, er mine hænder. 

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

Forstår dig godt har selv været sådan men dog ikke så langt ud nu føler jeg mig kun dum fordi jeg blev men prøv at se det på den her måde. ?.... HAN HAR OVERFALDET DIG SPARKET DIG I HOVEDET SOM HAN VED DU KAN DØ AF! !!! og har han gjort det en gang kan han nemt gøre det igen mener virkelig skynd dig væk be ham rende af H til tag i byen nyd livet find en ordenlig fyr som virkelig sætter pris på dig

er bare ikke typen, der er god til at tage i byen og skabe mig åndssvag. og jeg har så lidt selvtillid tilbage, at jeg ikke er god til at snakke med fremmed mennesker. :/ men trænger nok til en god pigebytur, hvor jeg bare slår mig løs..

Anmeld

18. februar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvorfor synes du at det er okay at han behandler dig som en sæk lort og en boksepude? For jeg tror helt bestemt ikke at han elsker dig. Hvorfor så være i det forhold? Du er ung. Lev livet og find dig selv. Di vil altid have svært ved at stole på ham. Det eneste han gør er at begrænse dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.