mit forhold. (MEGET langt!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Hold nu op hvor har du fundet dig i meget i den tid!!

Tror du ikke du kan finde en bedre fyr end det??
Jeg ved (påstår nogle) at kærlighed kan gøre blind, men for pokker da. Prøv at læs alt det du har skrevet.
Hvis det var min datter der blev udsat for sådan en omgang ville jeg:
1. Tage to mursten og give ham fyrens ædler dele en kærlig behandling
2. Prøve inderligt at få hende til at forstå at hun har fortjent så meget bedre!

Kan du slet ikke se hvor det ender med hvis du bliver sammen med ham??

jeg må erkende, at jeg er et tydeligt bevis på, kærlighed gør blind!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

Loa

Anonym skriver:

jeg må erkende, at jeg er et tydeligt bevis på, kærlighed gør blind!

Men så prøv at forestil dig det var din datter. Ville du ønske hun var i sådan et forhold??

Anmeld

18. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

lige nu handler det jo kun om, at hans far er døende. han blev indlagt for en uges siden ret akut.

"min kæreste" siger, at hvis hans far får det bedre og kommer hjem imorgen, vil han måske kunne slappe mere af, og kunne være sammen med mig igen. for det skyldes, at han ikke kan holde til at tænke på mig hele tiden, når hans far har det sådan, som han har det. 

men ja, jeg har fundet mig i rigtig meget de sidste 3½ år. det er også derfor, jeg er så meget i tvivl, som jeg egentlig er..

Det er jo bare endnu en af de løgne han smider i hovedet på dig prøv at tænk lidt over det vis han virkelig holdt af dig var det netop nu han ville have brug for dig og din støtte men han bruger osse bare den udskyldning for at kunne få lidt sex ved siden af mener virkelig du burte sige stop og farvel nu kom vider i steder for han er en nar !

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Men så prøv at forestil dig det var din datter. Ville du ønske hun var i sådan et forhold??

nej, det ville jeg bestemt ikke! 

men alt det der skete i 2010 og 2011 er lagt bag os.. han var forbudt adgang hos mig over et år. men da jeg blev ved med at se ham, lod mine forældre ham komme hos os, men ikke hvis vi var alene. så jeg ville nok gøre det samme.

for som min mor har sagt, mine venner m.m., så er jeg blevet gladere, efter ham og jeg har "fundet ud af det" .. 

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

Det er jo bare endnu en af de løgne han smider i hovedet på dig prøv at tænk lidt over det vis han virkelig holdt af dig var det netop nu han ville have brug for dig og din støtte men han bruger osse bare den udskyldning for at kunne få lidt sex ved siden af mener virkelig du burte sige stop og farvel nu kom vider i steder for han er en nar !

ja, det kan nok godt passe. har også tænkt over, hvorfor han ikke har brug for mig, selvom han også siger, han har det. han har brug for min støtte..

Anmeld

18. februar 2013

Troldemommi

Puhhaa det er da godt nok en mand der forstår at bruge dig efter sit eget behag, jeg håber godt nok du finder styrken og indser at du har fortjent meget bedre for sådan en mand er simpelthen ikke værd at samle på.

Monica

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Puhhaa det er da godt nok en mand der forstår at bruge dig efter sit eget behag, jeg håber godt nok du finder styrken og indser at du har fortjent meget bedre for sådan en mand er simpelthen ikke værd at samle på.

Monica

jeg er ved at indse, han bare køre mig rundt i manegen. men gud, hvor er det svært!

Anmeld

18. februar 2013

Benjamins'mor

Søde. Du kan bare skrive hvis du har brug for det.

Jeg synes han er et svin, du fortjener det virkeligt ikke!

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Søde. Du kan bare skrive hvis du har brug for det.

Jeg synes han er et svin, du fortjener det virkeligt ikke!

mange tak søde! 

Anmeld

18. februar 2013

Peanut

Anonym skriver:

lige nu handler det jo kun om, at hans far er døende. han blev indlagt for en uges siden ret akut.

"min kæreste" siger, at hvis hans far får det bedre og kommer hjem imorgen, vil han måske kunne slappe mere af, og kunne være sammen med mig igen. for det skyldes, at han ikke kan holde til at tænke på mig hele tiden, når hans far har det sådan, som han har det. 

men ja, jeg har fundet mig i rigtig meget de sidste 3½ år. det er også derfor, jeg er så meget i tvivl, som jeg egentlig er..

Puha en lang omgang, men kom igennem 

Jeg synes det er en rigtig dårlig undskyldning at han ikke vil dig, "bare" fordi hans far har kræft. Det er jo ikke kun en måned siden i lærte hinanden at kende. I svære tider, deler man jo sine bekymringer/sorger med sine nærmeste.

Synes det lyder som om i to kunne have det bedre hver for sig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.