Hvad siger i til chefen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2013

tarkoflen

o1Mutte skriver:

Jeg er færdig udlært til juni. Så er færdig på min læreplads til den tid

Men håber da at finde fast job lige efter jo

Nåå på den måde, ja så kan jeg godt se, at det ikke er optimalt at fortælle det nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

o1Mutte

tarkoflen skriver:

Nåå på den måde, ja så kan jeg godt se, at det ikke er optimalt at fortælle det nu...

Nej nemlig Men hvis vi først skal til samtale i april så er det heller ikke sikkert at det når at blive et problem..

Anmeld

18. februar 2013

tarkoflen

o1Mutte skriver:

Nej nemlig Men hvis vi først skal til samtale i april så er det heller ikke sikkert at det når at blive et problem..

Fra vi var til samtale og til vi startede i behandling gik der omkring en månede, men de vidste også på forhold hvad der var galt her, så det er nok derfor, det gik så stærkt!

Tror det tager lidt længere tid, hvis man starter fra bunden, uden at jeg helt ved det...så måske du har fået fastansættelse inden det bliver et problem? Det har man jo lov til at håbe

Anmeld

19. februar 2013

Putomanen

Uden at være helt sikker, så mener jeg at den sag, som Tarkoflen hentyder til, er en sag hvor arbejdsgiver fik medhold i sin fyring, fordi kvinden endnu ikke havde fået enten taget æg ud eller lagt æg op. Dvs. At de godt måtte fyre hende inden, når hun går til scanninger osv, men at man bagefter æu/æo er sidestillet med en gravid.
Jeg ved desværre ikke hvor man kan finde sagen.

Anmeld

19. februar 2013

Lauer

o1Mutte skriver:

Jamen er det da ulovligt for arbejdsgiveren at fyre en hvis man er i behandling?

Og tak for dit svar

Ja, men det kræver jo, at de ved, at man er i behandling - og hvis de stadig vælger at fyre mig, så kan fagforeningen gøre noget ved det, fordi jeg har været ærlig omkring det - og min arbejdsplads ved det nu :-) Har fortalt chefen det i dag, og har kun positivt at sige - jeg har al den opbakning og støtte og al den frihed jeg har brug for - jeg er så glad for at jeg har sagt det, selvom det ikke er en "sjov" ting at dele

Anmeld

19. februar 2013

o1Mutte

Lauer skriver:

Ja, men det kræver jo, at de ved, at man er i behandling - og hvis de stadig vælger at fyre mig, så kan fagforeningen gøre noget ved det, fordi jeg har været ærlig omkring det - og min arbejdsplads ved det nu :-) Har fortalt chefen det i dag, og har kun positivt at sige - jeg har al den opbakning og støtte og al den frihed jeg har brug for - jeg er så glad for at jeg har sagt det, selvom det ikke er en "sjov" ting at dele

Okay. Mange tak for din erfaring Tror jeg venter og ser hvor stort et problem det bliver.

Anmeld

19. februar 2013

ønskebørn74

tarkoflen skriver:

Øv kan ikke gå ind på siden den siger at den ikke bliver fundet, måske man skal være logget ind, for at kunne læse det

Je har måttet dele linket op.. Skriver fra min iPad.. Og den vil ikke ligge det ind.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.