Cyklus efter fødsel.. Er det sådan det skal være?!?!?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

Kløver

Øst skriver:

Jo, den siger at man skal teste omkring der hvor man skal have sin ægløsning. Har fundet en app til min mobil der siger at jeg nok får det på næste søndag.

Så tænker at jeg tester fra Torsdag af!! Så må jeg se om jeg rammer rigtigt

I min vejledning stod der lænde på cyklus i antal dage og hvilken dag i cyklus man så skulle starte med at teste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Miss-86

Hvis der ikke kommer styr på den, kunne det være en mulighed at tage p-piller i 3 mdr., for så at stoppe - Det kan godt gøre at du kommer ind i din normale cyklus igen.
Det var hvad min gynækolog og læge uafhængigt af hinanden anbefalede mig, da min mens er af uforklarelige årsager meget svingende lige fra 28-70 dage.

Hvad angår det med ÆL, der er jeg helt fortabt selv.. Aner ikke, hvornår jeg skal gøre det, når vi en dag skal igang med PB!

Anmeld

20. marts 2013

LilleMie

Min mens er også meget uregelmæssig og fik først den første efter jeg stoppede med at amme.

Jeg har dog været på minipiller og er det stadig, så jeg har absolut ingen cyklus (min mens kommer som vinden blæser). Jeg stopper snart på pillerne og så håber jeg også hurtigt min cyklus bliver normal igen, så baby nummer 2 kan komme  

Men tror det er meget normalt at kroppen ændrer sig meget efter fødslen, så  for at din krop snart kommer ind i en rytme og at de 2 streger melder sig!

Anmeld

21. marts 2013

Øst

Miss-86 skriver:

Hvis der ikke kommer styr på den, kunne det være en mulighed at tage p-piller i 3 mdr., for så at stoppe - Det kan godt gøre at du kommer ind i din normale cyklus igen.
Det var hvad min gynækolog og læge uafhængigt af hinanden anbefalede mig, da min mens er af uforklarelige årsager meget svingende lige fra 28-70 dage.

Hvad angår det med ÆL, der er jeg helt fortabt selv.. Aner ikke, hvornår jeg skal gøre det, når vi en dag skal igang med PB!

Det er sjovt... For den cyklus jeg har haft denne her gang har været ligesom i "gamle" dage  

Meget mærkeligt... Tror bare jeg vil se hvad der sker de næste par måneder og så overvej p-pillerne hvis det går helt galt.

Testede med ægløsningtest denne gang og den her gang kom den helt efter bogen... Så nu  for det bare var det og den er normal nu he he!! 

Anmeld

21. marts 2013

Øst

LilleMie skriver:

Min mens er også meget uregelmæssig og fik først den første efter jeg stoppede med at amme.

Jeg har dog været på minipiller og er det stadig, så jeg har absolut ingen cyklus (min mens kommer som vinden blæser). Jeg stopper snart på pillerne og så håber jeg også hurtigt min cyklus bliver normal igen, så baby nummer 2 kan komme  

Men tror det er meget normalt at kroppen ændrer sig meget efter fødslen, så  for at din krop snart kommer ind i en rytme og at de 2 streger melder sig!

Hader at jeg ik ved hvad der foregår he he!!

Men som med alt andet må man jo bare vente og se

Håber det samme for dig  når man har besluttet sig for et barn så skulle det også helst være NU!!!

Anmeld

24. marts 2013

Miss-86

Øst skriver:

Det er sjovt... For den cyklus jeg har haft denne her gang har været ligesom i "gamle" dage  

Meget mærkeligt... Tror bare jeg vil se hvad der sker de næste par måneder og så overvej p-pillerne hvis det går helt galt.

Testede med ægløsningtest denne gang og den her gang kom den helt efter bogen... Så nu  for det bare var det og den er normal nu he he!! 

Det er noget underligt noget, det med ens cyklus

Men jeg  for at den kommer, som den skal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.