Hej i søde damer,
Jeg fødte min datter Marts sidste år (første barn) og min cyklus før var ca 35 dage. Jeg har valgt ikke at begynde på p-piller eller lignende da vi gerne vil prøve at lave nummer to her om ikke så længe.
Nu kommer mit spørgsmål så. Min Cyklus er for det første helt fucked up. Har haft mens 3 gange siden fødsel og venter den 4 her i denne her uge, men der har været mellem 40 og 47 dage mellem dem
Kan ikke mærke min ægløsning som sådan men lige op til står det ud af min med udflød, nogen gange så voldsomt at det nogen gange føles som om jeg ufrivilligt tisser i bukserne. Er det normalt?? De sidste 3 gange har jeg fået mens smerter en uge efter ægløsning, bare lige en dag eller to men denne her gang har jeg haft det uafbrudt siden
og det skal siges at lige da de startede blev jeg så PMS agtig at min søde mand sagde til mig at jeg skulle tage mig sammen 
Har i andre oplevet at jeres krop har vendt op og ned efter fødsel? Og kan det virkeligt være rigtigt at man skal have de lorte mens smerter i så lang tid inden??
Håber i vil dele jeres...
Mange knus
Anmeld