:'( :'( ingen æo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2013

tarkoflen

Åhh nej søde du

Kan godt huske hvordan det var at få det opkald! Man tænker, at så lykkedes det jo aldrig, når æggene ikke deler sig! Men som plutomanen skriver, så kan det være medicinen, der bare slet ikke dur for dig! Blev du ikke tilbudt at blive ringet op af en læge? Det gjorde vi, og jeg synes faktisk det hjalp lidt at snakke med dem, selvom man er helt knust!

Jeg sender masser af knus og kram i din retning!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

**Ønskebabyen

Et kort og hurtigt fælles svar til jer alle. Tak for krammende.

Vi har talt med klinikken og næste gang vil de stadig køre lang protokol med nedregulering og istedet for at give mig hormonerne der hedder gonal-f giver de mig næste gang fostimon.
Vi afventer endnu et opkald fra laboranten imorgen, for at høre helt nøjagtigt hvad der gik galt. Jeg husker nemlig ikke meget af samtalen fra imorges jeg husker bare svagt at der blev sagt noget med at den fejl æggene havde også blev set ved nogle af æggene sidste gang. Men der var jo så alligevel 3 gode æg imellem!

Vi har stadig to forsøg tilbage, da dette ikke talte. Det er en ringe trøst som jeg ikke føler jeg kan bruge til en skid lige nu Jeg er helt færdig indeni!!

Anmeld

18. februar 2013

Louise H.

Det er jeg ked af

Anmeld

18. februar 2013

modesty

Åh nej, det er jeg ked af at høre. Øv øv.  Håber at det går meget bedre næste gang. 

Anmeld

18. februar 2013

Lisbeth1985

Først skal du have en stor Dernæst vil jeg fortælle dig,at vi har prøvet at få den samme opringning. Det er en rigtig hård omgang,så giv dig selv lov til at skrige,græde og slå på en pude - det er helt okay at være skide gal på verden!! Det er SÅ uretfærdigt,at man gennemgår homonbehandling og ÆU til ingen verdens nytte:-( Nå det er sagt,er et dårligt forsøg ikke ensbetydende med,at det ikke godt kan lykkes - vi har været igennem tre IVF/ICSI-forsøg og kun et har været uden ÆO. Jeg håber,at i snart på mod på at forsøge igen!  Lisbeth

Anmeld

18. februar 2013

Tulipan

Ville bare give dit et kæmpe knus

Håber alt det bedste for næste forsøg så du snart kan få en lille spire i maven. 

Hvor er livet uretfærdigt nogle gange! 

Giv dig selv lov at være ked af det, du skal nok blive stærk igen inden næste forsøg.

Anmeld

18. februar 2013

Rockertand

**Ønskebabyen skriver:

Et kort og hurtigt fælles svar til jer alle. Tak for krammende.

Vi har talt med klinikken og næste gang vil de stadig køre lang protokol med nedregulering og istedet for at give mig hormonerne der hedder gonal-f giver de mig næste gang fostimon.
Vi afventer endnu et opkald fra laboranten imorgen, for at høre helt nøjagtigt hvad der gik galt. Jeg husker nemlig ikke meget af samtalen fra imorges jeg husker bare svagt at der blev sagt noget med at den fejl æggene havde også blev set ved nogle af æggene sidste gang. Men der var jo så alligevel 3 gode æg imellem!

Vi har stadig to forsøg tilbage, da dette ikke talte. Det er en ringe trøst som jeg ikke føler jeg kan bruge til en skid lige nu Jeg er helt færdig indeni!!

Stort kram herfra, hvor må det være utroligt hårdt at gå det her igennem.

Anmeld

18. februar 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

**Ønskebabyen skriver:

Jeg er helt ødelagt indeni

Klokken 8:47 ringede telefonen. Det var klinikken. Ingen af vores 14 æg havde delt sig korrekt ud af 14 æg havde ikke ét delt sig som det skulle - jeg forstår det ikke!

Jeg havde slet ikke set den komme. Jeg havde slet ikke tænkt tanken at det kunne bliver aflyst. Ud af 14 æg måtte der da bare være et enkelt der kunne bruges Jeg brød fuldstændig sammen og græd i 40 min. uafbrudt efter opkaldet. Jeg kan slet ikke hænge sammen lige nu og kan slet ikke se hvordan jeg skal komme videre

Jeg har gjort så meget denne gang - gode ting for mig selv og min krop. Givet min krop de bedste muligheder for at det her skulle ende godt, men lige lidt har det hjulpet. De 2000 kr jeg har brugt på akupunktur er bare spildte

Jeg kan ikke lade være med at tænke hvad det er der gør at de ikke deler sig som de skal - det må jo være noget med æggene. Hende der ringede fra klinikken sagde at der allerede var lagt en plan for mit næste forsøg, fordi de ville forsøge på en anden måde næste gang. Det kan jeg så ringe og spørge ind til her kl. 14 når der er telefontid igen, hvis jeg kan stoppe med at græde

KÆMPE KRAMMER HERFRA!!  Hvor er det uretfærdigt. Håber det går over al forventning ved næste forsøg. 

Anmeld

19. februar 2013

Nessie

Det var dog en hård besked at få

Med så mange æg ville jeg heller ikke have troet at der ikke ville være nogen til oplægning, så kan godt forstå du er helt knust.

Håber at det nye hormon er bedre, men giv dig endelig tid til at være ked, gal og rigtig hidsig på verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.