Jeg er helt ødelagt indeni

Klokken 8:47 ringede telefonen. Det var klinikken. Ingen af vores 14 æg havde delt sig korrekt

ud af 14 æg havde ikke ét delt sig som det skulle - jeg forstår det ikke!
Jeg havde slet ikke set den komme. Jeg havde slet ikke tænkt tanken at det kunne bliver aflyst. Ud af 14 æg måtte der da bare være et enkelt der kunne bruges

Jeg brød fuldstændig sammen og græd i 40 min. uafbrudt efter opkaldet. Jeg kan slet ikke hænge sammen lige nu og kan slet ikke se hvordan jeg skal komme videre
Jeg har gjort så meget denne gang - gode ting for mig selv og min krop. Givet min krop de bedste muligheder for at det her skulle ende godt, men lige lidt har det hjulpet. De 2000 kr jeg har brugt på akupunktur er bare spildte
Jeg kan ikke lade være med at tænke hvad det er der gør at de ikke deler sig som de skal - det må jo være noget med æggene. Hende der ringede fra klinikken sagde at der allerede var lagt en plan for mit næste forsøg, fordi de ville forsøge på en anden måde næste gang. Det kan jeg så ringe og spørge ind til her kl. 14 når der er telefontid igen, hvis jeg kan stoppe med at græde
Anmeld