En update fra mig! (laaaangt + billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2013

christina92

Åh hvor er det altså nogle skønne drenge i har!

Sikke et par charmedrenge!

Det lyder dejligt med masser af nattesøvn og en kærlig storebror

Jeg er ked af at høre, at I skal igennem denne operation med Valdemar. Og sender jer mange tanker. Men du har meget ret i det du siger, De opdagede det tidligt, og alt skal jo nok blive godt på den anden side af operationen!

Jeg håber at den naturlige bekymring ikke kommer til at fylde al for meget selvom det selvfølgelig er skræmmende at tænke på. Man ved jo ikke hvad der venter.

Kærlige tanker herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

VNB

FrkZier skriver:

der kan da UMULIGT!!! allerede være gået 6 UGER

hvor det dejligt at høre at i har det godt!

er ked af at høre om hans hjertefejl, men er sten sikker på det nok skal gå - som du selv siger så er i jo i de aller bedste hænder!

- hvor er det bare nogen dejlige billeder

ja er de 6 uger ikke bare fløjet afsted?? 

og nu skal du snart møde jeres lille guldklump! 

Årh hvor jeg glæder mig til at se ham 

1000 tak for de søde ord  

Vi føler os rigtig meget i trygge hænder i Skejby. De har udført denne slags operation i 30 år, og de har landets bedste hjerte kirurg. 

men pyh hvor blir det hårdt den dag hvor vi skal sige "sov godt" til ham og ligge hans liv i lægernes hænder...  bare tanken om at han skal i hjertelunge maskine, og ligge på intensiv efterfølgende er SÅ skræmmende... tror det bliver det hårdeste jeg nogensinde kommer til at skulle gøre... 

men han er så stærk og glad en lille fyr, så vi er slet ikke i tvivl om at han nok skal klare den! 

Anmeld

18. februar 2013

VNB

morethanperfect skriver:

Godt han ikke er påvrket af det ! 

Og godt det er blevet opdaget så tidligt  

ja det er nemlig rigtig positivt at de opdage det så tidligt! 

og heldigvis er han jo så lille når han skal opereres at han aldrig vil kunne huske indlæggelsen osv. Det er da kæmpe positivt! 

Anmeld

18. februar 2013

FrkZier

VNB skriver:

ja er de 6 uger ikke bare fløjet afsted?? 

og nu skal du snart møde jeres lille guldklump! 

Årh hvor jeg glæder mig til at se ham 

1000 tak for de søde ord  

Vi føler os rigtig meget i trygge hænder i Skejby. De har udført denne slags operation i 30 år, og de har landets bedste hjerte kirurg. 

men pyh hvor blir det hårdt den dag hvor vi skal sige "sov godt" til ham og ligge hans liv i lægernes hænder...  bare tanken om at han skal i hjertelunge maskine, og ligge på intensiv efterfølgende er SÅ skræmmende... tror det bliver det hårdeste jeg nogensinde kommer til at skulle gøre... 

men han er så stærk og glad en lille fyr, så vi er slet ikke i tvivl om at han nok skal klare den! 

det jo helt absurd!! - jeg kan slet ikke forstå at der er gået 6 UGER!

jaaaa... der er ikke længe til nu, glæder mig helt vildt

vi var til 3D scanning i torsdags, og jeg kan lige love dig for han er en lille lækker en

- forstår dig udemærket, det må være SÅ hårdt, også selvom man jo godt ved at det er for det bedste

han er en stærk lille basse, den klare han i stiv arm

Anmeld

18. februar 2013

B&J

Hvor er det dejligt at høre fra dig men hvor gør det mig ondt at den lille prins skal have en hjerte fejl, men er glad for at læse at lægerne kan gøre noget og der er så store chancer for ingen fejl bagefter...

men pyhhh kan godt forstå nogle dage er hårde når man skal tænke på en operation det er ingen der ønsker for sine små børn...

men en helt anden ting er hvor er dine drenge UTROLIGE SMUKKE DEJLIGE NOGLE RIGTIGE CHARMETROLDE, DE KAN FÅ ALLE HJERTER TIL AT SLÅ HURTIGT

Anmeld

18. februar 2013

VNB

Storms-Mor skriver:

Ja, lige præcis - og i har hinanden til at støtte jer op ad og victor til at være stærke for

ja det har faktisk rigtig meget at sige at vi har Viktor som der også skal tages hensyn til! 

hvis vi ikke havde haft ham, tror jeg faktisk ikke at jeg havde tacklet det hele så pænt.. 

jeg græd og græd jo de første 2 dage efter beskeden, og de eneste tidspunkter hvor jeg kunne tage min sammen og tænke på noget andet, var når jeg skulle lave noget sammen med Viktor. Han fik mig til at smile og "glemme" det andet lidt. 

Anmeld

18. februar 2013

VNB

christina92 skriver:

Åh hvor er det altså nogle skønne drenge i har!

Sikke et par charmedrenge!

Det lyder dejligt med masser af nattesøvn og en kærlig storebror

Jeg er ked af at høre, at I skal igennem denne operation med Valdemar. Og sender jer mange tanker. Men du har meget ret i det du siger, De opdagede det tidligt, og alt skal jo nok blive godt på den anden side af operationen!

Jeg håber at den naturlige bekymring ikke kommer til at fylde al for meget selvom det selvfølgelig er skræmmende at tænke på. Man ved jo ikke hvad der venter.

Kærlige tanker herfra!

mange mange tak 

hehe ja vi kommer til at have et hav af pigebørn rendede i vores hjem om ca 14 år... 

du har helt ret, det er nemlig tanken om at vi ikke helt ved endnu hvad det præcis er vi skal igennem... alene operationen er skræmmende, men også det at vi skal være indlagt med ham i ca 14.. hvad så med Viktor? Han kan jo ikke undvære sine forældre i 14 dage... 

så der vil jeg uden tvivl komme til at føle jeg svigter ham.... Selvfølgelig kan jeg tage hjem engang imellem nogle timer, men det blir hårdt at atge afsted igen... 

den tid den sorg.. lige nu må vi bare virkelig nyde at vi alle 4 kan hygge os og nydeforåret og sommeren sammen! 

Anmeld

18. februar 2013

Muhmi

Ej puha søde dog...   Sidder simpelthen her og tuder på jeres vejne... Hvor må det dog være en ubeskrivelig hård udmelding at få.. Og kan næsten sætte mig ind i dine tanker om hvor lille og uskyldig han er og derfor slet ikke klar til sådan en livsændrene operation.. Men jeg har KUN hørt godt om Skejby og du, som sygeplejerske, kan jo heldigvis forstå deres lingo og tale med... Det er nemlig én af de ting jeg, som "underuddannet", hader.. Jeg kan forstå lidt, men ikke alt og ikke betydningen af det hele...

Men hvor er det dog nogle dejlige og helt igennem smukke drenge i har jer! 

Hvis du har behov for at læsse af og bruge en skulder, så ved du hvor jeg "er" og du ringer bare anytime! Og jeg giver gerne kaffe/the/whatever!

Anmeld

18. februar 2013

christina92

VNB skriver:

mange mange tak 

hehe ja vi kommer til at have et hav af pigebørn rendede i vores hjem om ca 14 år... 

du har helt ret, det er nemlig tanken om at vi ikke helt ved endnu hvad det præcis er vi skal igennem... alene operationen er skræmmende, men også det at vi skal være indlagt med ham i ca 14.. hvad så med Viktor? Han kan jo ikke undvære sine forældre i 14 dage... 

så der vil jeg uden tvivl komme til at føle jeg svigter ham.... Selvfølgelig kan jeg tage hjem engang imellem nogle timer, men det blir hårdt at atge afsted igen... 

den tid den sorg.. lige nu må vi bare virkelig nyde at vi alle 4 kan hygge os og nydeforåret og sommeren sammen! 

hehe ja det er helt sikkert i gør

Netop, Vi går den lyse varme tid i møde og den skal da nydes i fuldedrag med jeres skønne unger!

De praktiske ting, bekymringer og den dårlige samvittighed overfor Viktor, det skal nok løse sig hen af vejen når i kommer dertil

Anmeld

18. februar 2013

morethanperfect

VNB skriver:

ja det er nemlig rigtig positivt at de opdage det så tidligt! 

og heldigvis er han jo så lille når han skal opereres at han aldrig vil kunne huske indlæggelsen osv. Det er da kæmpe positivt! 

Så er det kun hårdt for jer 
Og det skal bare overståes .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.