Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er kommet lidt i den kreative hjørne. Og vil til at lave lidt sammen med min skønne datter på 3/1 år s. - så kunne godt tænke mig at se dit barns kreative side, eller ideer.....! :p)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Saltlys
Fuglekugler
Gipsmasker
3d fodaftryk
klippe klistre
Malerier
Toilet/ køkkenruller, tape og farver - så kan ALT fremstilles. Evt klistermærker til at pynte med.
Maja88 skriver: Saltlys Fuglekugler Gipsmasker 3d fodaftryk klippe klistre Malerier
spj skriver: Hvad er saltlys og fuglekugler?
Hvad er saltlys og fuglekugler?
Saltlys...
Du tager lidt fint salt i et plastikkrus.. oh dypper en tush i vand. Herfter drejer du den rundt i salten til det optager farven.. det bliver sådan pastel farver.. sp hælder du det i et syltetøjsglss fx og fortsætter sådan men andre farver så du får flere lag farver
Maja88 skriver: Saltlys... Du tager lidt fint salt i et plastikkrus.. oh dypper en tush i vand. Herfter drejer du den rundt i salten til det optager farven.. det bliver sådan pastel farver.. sp hælder du det i et syltetøjsglss fx og fortsætter sådan men andre farver så du får flere lag farver
Men hvordan er det et lys?
Tanja. skriver: Saltlys og fuglekugler, kan du lokkes til at forklare hvordan man gør
Saltlys og fuglekugler, kan du lokkes til at forklare hvordan man gør
Fuglekugler..
Find grankoglerbfx.. bind en snor i..
I en gryde varmes palmin og der hældes diverse fuglefrø i. Når det er kølet af og ikke stives for meget smøres det på grankuglerne i et godt lag og voila..
mariamiss6 skriver: Men hvordan er det et lys?
Ej ok er noget jeg kalder dem.. stiller i toppen et fyrfadslys
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128