Man sparker ikke til en der allerede ligger ned!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

Muhmi

grinny skriver:

Men det er *BIIIIP* det livet gør konstant  

Jeg har en rigtig øv dag! Har fået min mens igen igen, og nu går vi igang med cyklus nr. 36 - SEKSOGTREDIVE!!! Det er 3 år, og jeg kan mærke på mig selv at jeg er ved at give op.

Jeg tror aldrig det bliver vores tur, jeg tror aldrig at jeg selv skal mærke hvordan det er at have et lille vidunder i maven! Jeg giver snart op 

Måned efter måned bliver man skuffet. Måned efter måned får selvtilliden et knæk, og kan snart ikke holde til flere af disse knæk!

Øv hvor er det hårdt! Øv hvor er det latterligt at nogle mennesker skal kæmpe sådan en hård kamp, for noget der burde være så enkelt at lave!

Imorgen skal jeg til læge, så snakker med ham om vi kan få en henvisning! Der må være noget galt. De kan ikke sige vi skal blive ved med at prøve, der må sgu være en grund! Og jeg vil have svaret nu! 

Lortedag!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

grinny

Krussedulle skriver:

Det kan jeg godt forstå! det må virkelig også være hårdt!

Man kan få helt dårlig smag i munden, når man bliver utålmodig efter 2 mdr og rammer i den 3

Det skal du skam ikke få  Jeg var utålmodig allerede da jeg smed pillerne 

Anmeld

17. februar 2013

Hullabullabulla

grinny skriver:

Efter et år var vi også til gynækolog og kærestens sæd blev tjekket. Han fejler ingenting og jeg fik beskeden at jeg havde æg! Wauw, godt at vide! Men fik intet andet af vide. Alle siger at jeg burde være blevet gennemlyst så de kunne se om der passage.

Men siden den dag er der ikke sket noget og den læge vi havde blev ved med at sige at hun ikke kunne sende os videre pga. min alder (er fra '88) og fordi det var for dyrt for staten at jeg skulle i behandling!!!

Så vi er som sådan blevet tjekket, bare ikke ordenligt, men det kan vi bare ikke blive så længe vi ikke kan komme videre!

Idiotlæge!!!! Jeg er også fra 88 og vi blev henvist efter 1 år..

Håber i snart får vished - uvished er en bitch.

krammer herfra 

Anmeld

17. februar 2013

grinny

Muhmi skriver:

Tak 

Anmeld

17. februar 2013

grinny

Britt88 skriver:

Idiotlæge!!!! Jeg er også fra 88 og vi blev henvist efter 1 år..

Håber i snart får vished - uvished er en bitch.

krammer herfra 

Er også glad for at vi har skiftet læge!

Og ja uvisheden er virkelig en bitch 

Anmeld

17. februar 2013

grinny

Maja84 skriver:

Håber lægen kan hjælpe jer

Håber jeg også  Og tak 

Anmeld

17. februar 2013

come2

grinny skriver:

Men det er *BIIIIP* det livet gør konstant  

Jeg har en rigtig øv dag! Har fået min mens igen igen, og nu går vi igang med cyklus nr. 36 - SEKSOGTREDIVE!!! Det er 3 år, og jeg kan mærke på mig selv at jeg er ved at give op.

Jeg tror aldrig det bliver vores tur, jeg tror aldrig at jeg selv skal mærke hvordan det er at have et lille vidunder i maven! Jeg giver snart op 

Måned efter måned bliver man skuffet. Måned efter måned får selvtilliden et knæk, og kan snart ikke holde til flere af disse knæk!

Øv hvor er det hårdt! Øv hvor er det latterligt at nogle mennesker skal kæmpe sådan en hård kamp, for noget der burde være så enkelt at lave!

Imorgen skal jeg til læge, så snakker med ham om vi kan få en henvisning! Der må være noget galt. De kan ikke sige vi skal blive ved med at prøve, der må sgu være en grund! Og jeg vil have svaret nu! 

Lortedag!  

Anmeld

18. februar 2013

Giraffen

grinny skriver:

Tusind tak 

Der er gået så lang tid fordi vores tidligere læge mente jeg var for ung til behandling! 

arhmen altså sådan en klaphat! godt I er kommet igang med det nu

Anmeld

18. februar 2013

tarkoflen

Hold da op, det er længe l har prøvet! Jeg håber meget l får rigtig god hjælp hos den nye læge! Det kan da ødelægge et hvert godt forhold, at man skal blive ved med at prøve og ikke kan få noget hjælp!

Stort til jer

Anmeld

18. februar 2013

ditski

Kæmpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.