Man sparker ikke til en der allerede ligger ned!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

grinny

Krussedulle skriver:

Hold op det er længe

Du får en kæmpe af mlg!

Håber i den grad at I kan få en henvisning!!

Mange tak 

Nyt år - ny læge = ny start, ikk? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

grinny

JustMe skriver:

Det er noget fis med alderen... jeg var 23, da vi blev henvist, så hvor din læge har det fra, ved jeg virkelig ikke  Det gør mig ondt, at i har skullet kæmpe så længe forgæves, og ikke midnst at din læge ikke lyder til at have taget jer seriøst

den læge vi havde - har fået ny nu - er en gammel kælling, som virkelig har sin egen mening om alt! Og hun lytter IKKE til sine patienter!

Da jeg skulle tjekkes for galdesten, spurgte hun ind til smerter og jeg sagde til hende at jeg den ene nat bare havde lyst til at dø fordi smerterne var så slemme, hendes svar var: "Ja, så skal du da aldrig føde for det ville du slet ikke kunne klare så meget som du piver over galdesten" - jeg kan sjovt nok ikke sammenligne de to ting, men jeg ved at galdesten gjorde meget ondt!

Anmeld

17. februar 2013

lineog4

Håber din nye læge vil høre på jer og han ved det ikke handler om alder, men om har man prøvet i 36 mnd så er man nedslidt i håbet hver evig eneste måned, og sorgen hver evig eneste måned. 

Stort kram 

Anmeld

17. februar 2013

Krussedulle

grinny skriver:

Mange tak 

Nyt år - ny læge = ny start, ikk? 

I den grad!

Jeg kender ikke til reglerne, men er da også sikker på at jeg har hørt om mange som er blevet henvist før, end 3 års prøven!

Håber det går godt hos lægen

Anmeld

17. februar 2013

grinny

Krussedulle skriver:

I den grad!

Jeg kender ikke til reglerne, men er da også sikker på at jeg har hørt om mange som er blevet henvist før, end 3 års prøven!

Håber det går godt hos lægen

Normalen er også et år, kan være to år når man er ung, men dette er bare opslidende!

Vi er faktisk kørt så langt ned nu at selv min kæreste græder dagligt over ikke at være blevet far endnu - han bliver 30 i år så det er noget der går ham meget på 

Anmeld

17. februar 2013

grinny

lineog4 skriver:

Håber din nye læge vil høre på jer og han ved det ikke handler om alder, men om har man prøvet i 36 mnd så er man nedslidt i håbet hver evig eneste måned, og sorgen hver evig eneste måned. 

Stort kram 

Man bliver nemlig nedslidt!

Og jeg har ikke længere et håb hver måned som jeg havde en gang, nu ved jeg bare at min mens kommer når den skal.

Anmeld

17. februar 2013

JustMe

grinny skriver:

den læge vi havde - har fået ny nu - er en gammel kælling, som virkelig har sin egen mening om alt! Og hun lytter IKKE til sine patienter!

Da jeg skulle tjekkes for galdesten, spurgte hun ind til smerter og jeg sagde til hende at jeg den ene nat bare havde lyst til at dø fordi smerterne var så slemme, hendes svar var: "Ja, så skal du da aldrig føde for det ville du slet ikke kunne klare så meget som du piver over galdesten" - jeg kan sjovt nok ikke sammenligne de to ting, men jeg ved at galdesten gjorde meget ondt!

Ja, hun lyder unægteligt som en kælling

Anmeld

17. februar 2013

**Ønskebabyen

grinny skriver:

Vi skiftede læge d. 1 januar, men pga. en galdestensoperation har vi lige måtte vente til jeg var ovenpå igen.

Har mødt vores nye læge en gang og han virker bare SÅ meget bedre end den gamle kælling (ja unskyld jeg siger det) som vi havde før.

Er sikker på at det er et nyt skridt på vejen mod hjælp! 

Det er jeg da også helt sikker på det er..

Jeg skiftede læge til den min kæreste har, i efteråret hvor jeg ringede og forklarede dem vores situation i februar året efter.. Havde jeg ikke gjort det, ville der heller ikke være sket noget, det véd jeg bare.. Og jeg er så tilfreds med min nye læge :-D

Anmeld

17. februar 2013

Kløver

Håber lægen kan hjælpe jer

Anmeld

17. februar 2013

Krussedulle

grinny skriver:

Normalen er også et år, kan være to år når man er ung, men dette er bare opslidende!

Vi er faktisk kørt så langt ned nu at selv min kæreste græder dagligt over ikke at være blevet far endnu - han bliver 30 i år så det er noget der går ham meget på 

Det kan jeg godt forstå! det må virkelig også være hårdt!

Man kan få helt dårlig smag i munden, når man bliver utålmodig efter 2 mdr og rammer i den 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.