Ekstra forsøg ved GUL?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

Putomanen

Anonym skriver:

Ja helt sikkert 

Er der nogle steder hvor disse rettigheder står skrevet? Så man kan læse lidt om det evt.

Årh, det er der nok, men jeg ved det faktisk ikke. Jeg fandt selv ud af, at man kan få ekstra forsøg på denne side.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Da der ikke var æg til oplægning hos os, fik vi ikke noget at vide om, at det kun talte som et af de 5 forsøg (to mislykkede) og det var først da vi spurgte, da vi gik i gang med forsøg nr.2 så det får man ikke nødvendigvis at vide, hvis man ikke spørger

Så må hun jo spørge på klinikken

De har nu oplyst os om alt på den klinik jeg er tilknyttet - og her forklare de at hvis det har været en bio, GUL etc så tæller forsøget ikke og man får automatisk et nyt. Ligeledes vil de fortælle os når de ringer svar på bp hvis der har været lidt hcg at måle (dvs en bio)

Desuden kan jeg jo ligesom ikke råde om andet end det VI er vant til, og det er derfor det jeg gør.. Det er muligt du ikke fik noget at vide på den klinik du var tilknyttet men sådan er det nødvendigvis ikke alle steder - derfor skrev jeg som jeg gjorde!

Anmeld

17. februar 2013

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Så må hun jo spørge på klinikken

De har nu oplyst os om alt på den klinik jeg er tilknyttet - og her forklare de at hvis det har været en bio, GUL etc så tæller forsøget ikke og man får automatisk et nyt. Ligeledes vil de fortælle os når de ringer svar på bp hvis der har været lidt hcg at måle (dvs en bio)

Desuden kan jeg jo ligesom ikke råde om andet end det VI er vant til, og det er derfor det jeg gør.. Det er muligt du ikke fik noget at vide på den klinik du var tilknyttet men sådan er det nødvendigvis ikke alle steder - derfor skrev jeg som jeg gjorde!

Det var nu også bare for at sige, at på Skejby får man ikke noget at vide, så det er ikke alle steder, de er så gode til at informere som, der hvor du er tilknyttet

Har l ikke et max på 5 forsøg i alt, hvis noget ikke skulle gå efter planen?

Men ja TS er nødt til at spørge på klinikken, det kan være, at der er forskel...

Anmeld

17. februar 2013

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Det var nu også bare for at sige, at på Skejby får man ikke noget at vide, så det er ikke alle steder, de er så gode til at informere som, der hvor du er tilknyttet

Har l ikke et max på 5 forsøg i alt, hvis noget ikke skulle gå efter planen?

Men ja TS er nødt til at spørge på klinikken, det kan være, at der er forskel...

Jo jeg mener at det er maks 5 forsøg, men mindes egentlig ikke de har sagt det direkte til os!?
Jeg ved bare at de fortæller os hvis forsøget ikke tæller med

Anmeld

18. februar 2013

Neki

Anonym skriver:

Hej

Lige inspireret af en anden tråd, ville jeg lige høre, om der er anledning til et ekstra forsøg, da jeg i mit første forsøg blev gravid udenfor livmoderen?

Vi skal igang med 3. og sidste forsøg her i April, og kunne da være rart, hvis 1. forsøg forsøg kunne give anledning til et ekstra forsøg. 

Vi har nemlig intet fået at vide af klinikken.

Et forsøg hvor der har været påvist HCG bør altid give et nyt "gratis" forsøg hvis det går galt. Det fik vi i hvert fald at vide... Men vi spurgte også efter det, for du har ret i, at de ikke altid er så gode til at oplyse om ens muligheder for ekstra forsøg.

Anmeld

18. februar 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Var det "gratis" forsøg de 3 første? Eller nogle I selv havde betalt? Tænkte bare på om der måske kunne være forskel der.

Men spørger da helt sikkert næste gang vi kommer derhen!

vi går i det offentlige..  endnu..

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Neki skriver:

Et forsøg hvor der har været påvist HCG bør altid give et nyt "gratis" forsøg hvis det går galt. Det fik vi i hvert fald at vide... Men vi spurgte også efter det, for du har ret i, at de ikke altid er så gode til at oplyse om ens muligheder for ekstra forsøg.

Okay, det er rart at høre. 

Så er der faktisk god chance for at vi har et forsøg mere. 

Min første blodprøve var hcg på 79, og den sidste, som blev taget 8 dage efter, var på 1608 - Så tallet steg som de gerne ville have det.

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

UPDATE

Vil bare lige sige at jeg har snakket med klinikken, og vi også får et ekstra forsøg 

Men jeg skulle sandelig selv spørge om det! Vi skal igang med tredje forsøg nu her, så hvis det ikke lykkedes, har vi det ekstraforsøg vi kan bruge. Det er nu rart at have i baghånden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.