Ekstra forsøg ved GUL?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
17 svar
1 synes godt om
17. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej

Lige inspireret af en anden tråd, ville jeg lige høre, om der er anledning til et ekstra forsøg, da jeg i mit første forsøg blev gravid udenfor livmoderen?

Vi skal igang med 3. og sidste forsøg her i April, og kunne da være rart, hvis 1. forsøg forsøg kunne give anledning til et ekstra forsøg. 

Vi har nemlig intet fået at vide af klinikken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

pussekat

Anonym skriver:

Hej

Lige inspireret af en anden tråd, ville jeg lige høre, om der er anledning til et ekstra forsøg, da jeg i mit første forsøg blev gravid udenfor livmoderen?

Vi skal igang med 3. og sidste forsøg her i April, og kunne da være rart, hvis 1. forsøg forsøg kunne give anledning til et ekstra forsøg. 

hejsa
da vi bliv gravid og få en sa fik vi et gratis forsøg da blodprøve være over 75 så ved ikke men jer for på nok sygehus få man ikke et gratis forsøg mere selv om man er bliv gravid og det er en gul eller sa så prøve at høre af

Anmeld

17. februar 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Hej

Burde klinikken ikke have fortalt jer hvis forsøget ikke tælles med?

Anmeld

17. februar 2013

ønskebørn74

Hej

I vores behandlingsforløb har vi været igennem 2 spontane aborter og en biokemisk graviditet.. Vi fik kun et ekstra forsøg fordi vi spurgte om det..

Anmeld

17. februar 2013

Putomanen

Da jeg havde en bio, fik jeg også kun et ekstra forsøg, da jeg spurgte om det. Så hør lige lægen ad, næste gang du er på klinikken

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

I vores behandlingsforløb har vi været igennem 2 spontane aborter og en biokemisk graviditet.. Vi fik kun et ekstra forsøg fordi vi spurgte om det..

Var det "gratis" forsøg de 3 første? Eller nogle I selv havde betalt? Tænkte bare på om der måske kunne være forskel der.

Men spørger da helt sikkert næste gang vi kommer derhen!

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Da jeg havde en bio, fik jeg også kun et ekstra forsøg, da jeg spurgte om det. Så hør lige lægen ad, næste gang du er på klinikken

Det vil jeg gøre!

Lidt ærgerligt at klinikken ikke oplyser om det, for det var da kun ved et tilfælde at jeg så det herinde 

Anmeld

17. februar 2013

Putomanen

Anonym skriver:

Det vil jeg gøre!

Lidt ærgerligt at klinikken ikke oplyser om det, for det var da kun ved et tilfælde at jeg så det herinde 

Ja, det kan godt betale sig at være opdateret i sine rettigheder. Forhåbentlig når de færreste derud, hvor de har brug for det ekstra forsøg, men hvis man gør er det da rart at få et yderligere gratis forsøg i det offentlige.

Anmeld

17. februar 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Ja, det kan godt betale sig at være opdateret i sine rettigheder. Forhåbentlig når de færreste derud, hvor de har brug for det ekstra forsøg, men hvis man gør er det da rart at få et yderligere gratis forsøg i det offentlige.

Ja helt sikkert 

Er der nogle steder hvor disse rettigheder står skrevet? Så man kan læse lidt om det evt.

Anmeld

17. februar 2013

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Burde klinikken ikke have fortalt jer hvis forsøget ikke tælles med?

Da der ikke var æg til oplægning hos os, fik vi ikke noget at vide om, at det kun talte som et af de 5 forsøg (to mislykkede) og det var først da vi spurgte, da vi gik i gang med forsøg nr.2 så det får man ikke nødvendigvis at vide, hvis man ikke spørger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.