Kan man slå invitationerne sammen på denne måde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

Pige2009

Jupiter skriver:

Hey baby-people

Sagen er den, at kæresten og jeg snakkede navngivning/bryllup i går aftes, og vi er blevet enige om at slå det sammen. Det er jo i sig selv helt fantastisk dejligt at de to ting kan kombineres

Men jeg har været i god tid, og lavet bryllups-invitationer klar for et stykke tid siden. Det er specielle kuverter, farvekombinationer, omslag mv. som alt sammen bare passer sammen! Vi har bare ikke sendt dem afsted med dato på endnu

Så nu er mit spørgsmål om jeg "blot" kan lave et ekstra kort at lægge i kuverten med invitationen til navngivningsdelen, som jo bliver en del af dagen - eller om jeg skal lave en "selvstændig" invitation til det formål, både for ikke at ødelægge bryllupsinvitationerne, men også for at signalere at selvfølgelig er navngivningsdelen lige så vigtig og betydningsfuld som brylluppet?

Tredje mulighed er selvfølgelig at skippe de invitationer jeg allerede har lavet, og lave en helt ny fælles - men det vil jeg bare virkelig nødigt, da jeg har brugt meeeeget lang tid på dem, og er virkelig stolt af hvor flotte de er blevet

Selvfølgelig kan du det Min kusine og hendes kæreste gjorde det i efteråret og det synes jeg da bare var fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

Miss-86

Jupiter skriver:

Tak søde dig

Jah, jeg synes godt nok det er svært at beslutte.

Jeg har lavet to kort/invitationer: én fra os som skal giftes, og én fra baby som skal fejres med navn. De er lavet i samme stil, så de "hører sammen", og så kan jeg godt bruge dem begge i samme kuvert/omslag som jeg har lavet i forvejen

Ja, det lyder som en god ide
Det kan du sagtens, synes jeg ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.