Jupiter skriver:
Ja det var ikke en dum idé 
Jeg skal liiige have kæresten helt med på hvordan selve dagen forløber - han er nemlig mest til at vi bare smutter forbi med papirerne mandag morgen, og så er det på plads 
Vi arbejder på et kompromis som vi begge kan leve med 
Ja det er jo en fordel, men man kan sige at netop ved bemynderen, eller hvad de nu hedder, kommer til jer, ville det jo også foregå stille og roligt

og lyder så dejligt med grill, til lillesøsters barnedåb fik vi helstegt pattegris, og det var så lækkert, vi havde dog suppleret med noget andrt kød også, da min venindes mand er jøde, og også har noget fødevare allergi. Det kunne jeg godt finde på igen, og der var mere end rigeligt, og fik masser af gris i overskud, til fryseren

men når du fortæller kunne jeg sagtens finde på næste gang at bestille gris, og selv sørege for tilbehør og have ekstra forskelligt kød der kunne grilles, så lækkert, kender man nogle der har metrokort kan man jo køre en tur derned og købe sådan en kæmpe okse ih kan ikke huske præcis hvad den hedder, men der kan man slære en masse super lækre bøffer til grillen
Anmeld