Three little steps skriver:
det blev godt nok et pænt resultat allerede efter 2 behandlinger, men mit er meget mørkt, så mit bliver nok ikke ligså pænt 
Mange tak 
Hvis det er mørkere, skal du nok forberede dig på en "mørkere"-blond resultat og vær tilfreds med det i et par måneder også kan du ligge lyse striber i igen.
Også hav fokus på det sunde hår.
Jeg vasker kun med shampoo hver 2-3 dag og vasker det 2 gange pr gang. Bruger en alm shampoo som Pantene, Ganier, Matas Natur osv. Hver dag jeg er i bad bruger jeg balsam/conditioner (som det åbenbart er kommet til at hedde?). Balsam er jeg noget mere krævende med, for jeg nægter at bruge en formue på produkterne. Men kan klart anbefale STURH Conditioner. Lige pt bruger jeg Matas Natur Balsam. Virkelig også god.
Ca 1 gang om ugen bruger jeg hårkur i stedet for balsam. Tørrer mit hår let med håndklædet og kommer kur i. Lader det sidde en times tid og skyller ud.
Når jeg har duppet mit hår tørt med håndklædet, reder jeg det igennem fra spidserne og op og kommer 1 pump Elvital hårolie i spidserne og resten i hele håret. Så kommer jeg styling i, som er Matas Shine Setting. Det giver mit fine hår hold, så det ikke er så flyvsk.
Jeg glatter og fønner nærmest aldrig og når jeg endelig gør, bruger jeg Matas Heat protection.
Og har man ikke hårkur, kan man bare bruge sin balsam og gå med i en times tid.
Anmeld