Fra mørkt til blond hår - laangsomt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.576 visninger
15 svar
3 synes godt om
16. februar 2013

Majbrit P

Er begyndt mit projet med at få blond eller aske blond hår tilbage.

Har nu farvet hele mit hår i askeblond, mit mørkebrune hår er blevet lyse brunligt og min udgroning er blevet askeblond, ser faktisk ikke så ringe ud!  

Men hvornår skal jeg farve min udgroning igen?

Nogen der har prøvet dennne langsomme metode? regner med at jeg er fuldt blond om 2-3 år 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

Leneur

Three little steps skriver:

Har nu farvet hele mit hår i askeblond, mit mørkebrune hår er blevet lyse brunligt og min udgroning er blevet askeblond, ser faktisk ikke så ringe ud!  

Nogen der har prøvet dennne langsomme metode? regner med at jeg er fuldt blond om 2-3 år 

Nej det har jeg ikke. Ville også prøve at blive mere lyshåret ved hjemmefarvning og det blev det kun gult af, så lige pt er jeg lidt mærkelig hårfarvemæssigt med lidt lysbrun, rødlig Nuance. Glæder migtil snart at komme til frisøren og få lyse striber i. Normalt er jeg mellemblond men selvom det blot er striber jeg får i, ser det hele lysere ud, så det ville jeg anbefale dig. Det ser heller ikke så træls ud når håret vokser ud.

Anmeld

17. februar 2013

Silas <3

Jeg gik fra rødt til helt blond, nærmest Hvidt og jeg farvede det bare med affarvning og så en masse hår kur tror jeg farvede det 5 gange ca

Anmeld

17. februar 2013

Trine89

Jeg kender en som brugte den med at farve udgroningerne. Tror hun var ved frisøren hver 14. Det tog lang tid. Men hold hvor er det bare pænt nu.

Anmeld

17. februar 2013

La´chrissen

Hvis du får længderne afrenset og lavet en masse lyse striber.så vil det passe noget bedre til udgroningen. Og så er det bare med at bruge en plejende shampoo, conditioner og ikke mindst en hulens masse kur.
For at længderne ikke er fuldstændig smadret inden helheden er som den skal være.

Men hvis du som sagt får sådan en omgang, så er du nået godt på vej, i stedet for at bruge lysnings farve på det farvet hår, når det ikke er lavet til at fjerne farver, men kun lysne på naturhår.

Og i længden vil det have gjort meget mere godt for dit hår end alle de lysningsfarver i længderne. Og så vil du have et rimelig pænt resultat allerede nu

Anmeld

17. februar 2013

Majbrit P

Leneur skriver:

Nej det har jeg ikke. Ville også prøve at blive mere lyshåret ved hjemmefarvning og det blev det kun gult af, så lige pt er jeg lidt mærkelig hårfarvemæssigt med lidt lysbrun, rødlig Nuance. Glæder migtil snart at komme til frisøren og få lyse striber i. Normalt er jeg mellemblond men selvom det blot er striber jeg får i, ser det hele lysere ud, så det ville jeg anbefale dig. Det ser heller ikke så træls ud når håret vokser ud.

Blive lyse striber i meget mørkt hår ikke orange?

Anmeld

17. februar 2013

Majbrit P

Silas <3 skriver:

Jeg gik fra rødt til helt blond, nærmest Hvidt og jeg farvede det bare med affarvning og så en masse hår kur tror jeg farvede det 5 gange ca

vil ikke affarvning, fordi håret bliver grimt og ødelagt 

Anmeld

17. februar 2013

Majbrit P

Trine89 skriver:

Jeg kender en som brugte den med at farve udgroningerne. Tror hun var ved frisøren hver 14. Det tog lang tid. Men hold hvor er det bare pænt nu.

dejlig med positiv respons! Også at vide at den måde virker, selvom det tager tid 

Anmeld

17. februar 2013

Majbrit P

La´chrissen skriver:

Hvis du får længderne afrenset og lavet en masse lyse striber.så vil det passe noget bedre til udgroningen. Og så er det bare med at bruge en plejende shampoo, conditioner og ikke mindst en hulens masse kur.
For at længderne ikke er fuldstændig smadret inden helheden er som den skal være.

Men hvis du som sagt får sådan en omgang, så er du nået godt på vej, i stedet for at bruge lysnings farve på det farvet hår, når det ikke er lavet til at fjerne farver, men kun lysne på naturhår.

Og i længden vil det have gjort meget mere godt for dit hår end alle de lysningsfarver i længderne. Og så vil du have et rimelig pænt resultat allerede nu

farver kun hovedbunden fra nu af, hele håret fik bare en tur første gang fordi jeg ikke vidste hvor lang min udgroning var, og den var meget stor .. men eftertiden bliver det bare udgroningen der får..

Vil ikke igang med afrensning da mine spidser er VIRKELIG ødelagt og mit hår har det ikke særlig godt. så det ville virkelig ødelægge det 

Bliver håret ikke orange af lyse striber?

Anmeld

17. februar 2013

Leneur

Blive lyse striber i meget mørkt hår ikke orange?

Ved jeg ikke men frisøren snakker vel med en om hvilken fremgangsmåde er den bedste for en. Det der gik galt for mig var jo at jeg gjorde det selv og det gør jeg ALDRIG mere. Også derfor jeg synes man skal gå til frisøren. Det er jo bare den erfaring jeg har gjort mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.