Hjælp. Starter man forfra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

modesty

Putomanen skriver:

Hm, mit hcg var kun på 22, og blev taget dagen efter normal bp-dag. Lægen må have været i godt humør den dag.
Men jeg vil da huske den med, at næsten alle der oplever en bio ender med en baby

Ja, det kan også være at det er forskelligt fra sted til sted. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2013

La´chrissen

modesty skriver:

Ja, jeg læste lige at en anden skrev at det skulle være over 75 og mit var vist kun omkring de 50. 

Lægen sagde forresten til mig at det var et rigtig godt tegn med en bio og at næsten alle der oplevede en bio endte med en baby senere. 

Det er også det jeg tænker, at så KAN det sgu lykkes
Man må se noget positivt i det.

Anmeld

17. februar 2013

Putomanen

modesty skriver:

Ja, det kan også være at det er forskelligt fra sted til sted. 

Dette var på Riget, og så vidt jeg husker, var du også i behandling der? Men det kan også være at det er en helheds vurdering.

Anmeld

17. februar 2013

modesty

Putomanen skriver:

Dette var på Riget, og så vidt jeg husker, var du også i behandling der? Men det kan også være at det er en helheds vurdering.

Ja, jeg var også på Riget. Hmmm - nu brugte vi jo ikke alle vores forsøg, men måske de havde forbarmet sig over os hvis det var nået dertil og jeg virkelig havde tigget. 

Jeg var forresten meget glad for vores forløb på Riget, jeg syntes at de var enormt søde.

Anmeld

17. februar 2013

Putomanen

modesty skriver:

Ja, jeg var også på Riget. Hmmm - nu brugte vi jo ikke alle vores forsøg, men måske de havde forbarmet sig over os hvis det var nået dertil og jeg virkelig havde tigget. 

Jeg var forresten meget glad for vores forløb på Riget, jeg syntes at de var enormt søde.

Jeg kunne godt forestille mig at de først vælger at give ekstra forsøg, når man har brugt de første 3.
Vi har også været utroligt glade for dem på riget, og jeg vil klart anbefale dem til andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.