Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej piwer. Jeg kom sådan til at tænke på noget.. Hvis man bliver insemineret 3 gange, og det ikke lykkedes er ens forsøg så opbrugt? Eller får man 3 forsøg med reagensglas? Eller hvordan fungere det? Knus..
Hej piwer. Jeg kom sådan til at tænke på noget.. Hvis man bliver insemineret 3 gange, og det ikke lykkedes er ens forsøg så opbrugt? Eller får man 3 forsøg med reagensglas? Eller hvordan fungere det? Knus..
Man får 3 IVF forsøg oveni.
modesty skriver: Man får 3 IVF forsøg oveni.
Anonym skriver: Årh super, tak! Så har man faktisk 6 forsøg og så fryseæg oveni? (hvis man da har sådan nogen )
Årh super, tak! Så har man faktisk 6 forsøg og så fryseæg oveni? (hvis man da har sådan nogen )
Ja.
Man har 3 IUI-forsøg (med mindre man bruger donorsæd - så har man 6). Derudover har man 3 (men op til 5) IVF/ICSI-forsøg
Lisbeth1985 skriver: Man har 3 IUI-forsøg (med mindre man bruger donorsæd - så har man 6). Derudover har man 3 (men op til 5) IVF/ICSI-forsøg
Anonym skriver: Hvordan bliver man berettiget til flere end de 3 IVF?
Hvordan bliver man berettiget til flere end de 3 IVF?
La´chrissen skriver: Det kan være hvis noget går galt i forsøget enten at det ikke kan gennemføres helt eller hvis du aborterer... Noget i den stil. Jeg fik ikke et ekstra ved min bio.
Det kan være hvis noget går galt i forsøget enten at det ikke kan gennemføres helt eller hvis du aborterer... Noget i den stil. Jeg fik ikke et ekstra ved min bio.
Anonym skriver: Okay, tak for svar Træls med din bio
Okay, tak for svar Træls med din bio
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128