Hvordan er jeres forhold så hvis jeg må spørge?
Her er det alt der bare går af helvedes til fordi han ikke gider være sammen medmindre jeg tvinger ham. Mit selvværd dykker, jeg gider ikke sex, føler mig ikke elsket og kunne sikkert gå min vej uden han ville opdage det
det fungere slet ikke. Og jeg er frustreret, såret, sur og irriteret altid og bliver ved med at spørge mig selv hvad jeg kan ændre så han ikke er så ligeglad.
Det du skrev i den sidste post her, har du sagt det til ham?
så kunne det måske være han fik trukket sig væk fra skærmen
Men som et par af de overstående siger, så tag imod tilbuddet om i skal hygge/lave noget sammen og prøv at vise ham, at du er mere interessant end den djævelske computer.
Håber ihvertfald i finder ud af det, fordi jeg kan se mange ting gå igen her også fra tidligere indlæg. Manden nørder,bliver hidsig og gider ikke deltage,-> Zombie
Kvinden bliver frustreret mister lysten til sex, trækker sig tilbage og gider ikke bruge tid på det fjols af en zombie foran skærmen.
Af ren nysgerrig, hvilket spil er det han sidder med?
Prøv at tage en snak med ham et par dage efter hyggeaftenen og ikke på hyggeaftenen
om hvordan du går og har det med det, at hans nørderi gør dig en smule frustreret, men lad være med at forbyde det! Fordi så går det da helt i hårdknude! bare tag en voksen snak og spørg om han ikke kan trappe lidt ned og deltage lidt i hjemmets aktiviteter.
Ps-> husk at forberede ham på snakken lidt i forvejen med "små hint" og ikke bare overfald ham med ; "Nu det dælme nok og smid så det lort ud osv" selv om man har lyst til det!
Anmeld