de åndssvage computerspil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.223 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. februar 2013

Anonym trådstarter

Åh altså jeg er så frustreret! Min mand spiller computer hele tiden jeg er ved at blive sindssyg! Hver gang ungerne er puttet, og ofte også før, smutter han op og spiller, og så kan jeg sidde alene og trille tommelfingre. Jeg spørg tit om vi ikke skal være sammen men får et nej. Når jeg spørg hvorfor han aldrig gider mig siger han bare at det gider han godt. Og når jeg så spørg hvorfor han så altid vælger computeren bliver han pisse sur. Hele ugen har han spillet, jeg spurgte et par af aftnerne om vi ikke skulle lave noget men det gad han ikke. Idag har vi så 6 årsdag, og han siger han regner med vi skal være sammen. Men jeg gider faktisk ikke. Jeg har ikke set ham hele ugen og nu forventer han jeg gerne vil være sammen fordi han vil. Alt skal forgå på hans måde ellers gider han ikke. Jeg er så træt af den lorte computer for jeg ser ham aldrig og de der spil gør ham så sur og hidsig! Han siger jeg jo bare kan forbyde ham at spille visse aftner, men hallo vi er jo ikke 14 år han burde da kunne vælge mit selvskab hvis han ville have det og ikke under tvang. Tvivler oprigtigt på om han overhovedet kan lide mig mere. Hvis det stod til ham sås vi jo tydeligvis aldrig. Jeg har spurgt hvad jeg skal ændre for at han gider mig, han siger bare jeg ikke kan gøre mere :-( måtte bare ud med det for han er jo ikke til at snakke med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

mulle85

kan du ikke prøve og høre om i en aften om ugen evt ku lave noget så?

her spiller min kæreste også en del, dog genere det mig ikke pt!

Anmeld

16. februar 2013

tarkoflen

Jeg tror de kære mænd kan blive så opslugte af et spil, at de slet ikke kan slippe det igen, lidt ligesom med en god bog

Når det er sagt, så tror jeg da, at jeg ville tage fat i ham og sige ok, så spiller du ikke nogle bestemte dage, for han kan jo ikke styre det selv! Det siger han jo selv!

Tag imod at han gerne vil hygge i aften, og forsøg at få en god aften ud af det, ellers kommer l aldrig ud af den onde cirkel, som l er kommet ind i!

Måske han ikke rigtig kan se, hvad l skal lave sammen, og så er det nemmere at sætte sig ved computeren? Har l ikke en serie eller et eller andet, som l kan hygge med sammen? Eller finde et eller andet, l kan lave sammen?

Jeg er godt med på, at l ikke er 14 år gamle, men hvis han ikke kan finde ud af ikke at spille, så må han jo have lidt hjælp

Anmeld

16. februar 2013

Ditte-3

Moske skulle du prøve at deltage i hans intresse ? 

Anmeld

16. februar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg tror de kære mænd kan blive så opslugte af et spil, at de slet ikke kan slippe det igen, lidt ligesom med en god bog

Når det er sagt, så tror jeg da, at jeg ville tage fat i ham og sige ok, så spiller du ikke nogle bestemte dage, for han kan jo ikke styre det selv! Det siger han jo selv!

Tag imod at han gerne vil hygge i aften, og forsøg at få en god aften ud af det, ellers kommer l aldrig ud af den onde cirkel, som l er kommet ind i!

Måske han ikke rigtig kan se, hvad l skal lave sammen, og så er det nemmere at sætte sig ved computeren? Har l ikke en serie eller et eller andet, som l kan hygge med sammen? Eller finde et eller andet, l kan lave sammen?

Jeg er godt med på, at l ikke er 14 år gamle, men hvis han ikke kan finde ud af ikke at spille, så må han jo have lidt hjælp

Han gider kun se tv hvis han må bestemme og det er lidt træls vi aldrig kan lave noget jeg synes er spændene :-S og jeg har lige i raseri forlangt han pakkede sin computer væk- problem løst. Så kan jeg så sidde og ikke være en fis bedre end ham. Og det er så nedværdigende altså. Fatter ikke jeg lader ham presse mig ud over kanten gang på gang, jeg ville ønske jeg bare var lige så ligeglad med ham som han er med mig. Ihh!
Men tak for svar :-)

Anmeld

16. februar 2013

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

Moske skulle du prøve at deltage i hans intresse ? 

Jeg kan ikke rigtig finde ud af at spille computer, og det er det eneste han går op i. Jeg har forsøgt at vise interesse men når man bare bliver ignoreret gir jeg gerne op til sidst.
Tak for svar ellers

Anmeld

16. februar 2013

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

kan du ikke prøve og høre om i en aften om ugen evt ku lave noget så?

her spiller min kæreste også en del, dog genere det mig ikke pt!

Han overholder det ikke. Vi havde faktisk en aftale om at han ikke skulle spille hver dag hele dagen. Problemet er bare at når ungerne er puttet, spiller han fra der- til han er træt og går i seng. Ser ham kun når han sover. Og han er helt umulig at snakke med for hvor er det dog uretfærdigt at han ikke engang kan få 4 timers fred hver aften. Han forstår ikke jeg bare savner ham og også gerne vil se ham.

Anmeld

16. februar 2013

Sabsy

Sådan er det også her, men her er det dog bilen der modtager alt opmærksomhed..

Anmeld

16. februar 2013

Anonym trådstarter

Sabsy skriver:

Sådan er det også her, men her er det dog bilen der modtager alt opmærksomhed..

Hvordan er jeres forhold så hvis jeg må spørge?
Her er det alt der bare går af helvedes til fordi han ikke gider være sammen medmindre jeg tvinger ham. Mit selvværd dykker, jeg gider ikke sex, føler mig ikke elsket og kunne sikkert gå min vej uden han ville opdage det det fungere slet ikke. Og jeg er frustreret, såret, sur og irriteret altid og bliver ved med at spørge mig selv hvad jeg kan ændre så han ikke er så ligeglad.

Anmeld

16. februar 2013

Sabsy

Anonym skriver:

Hvordan er jeres forhold så hvis jeg må spørge?
Her er det alt der bare går af helvedes til fordi han ikke gider være sammen medmindre jeg tvinger ham. Mit selvværd dykker, jeg gider ikke sex, føler mig ikke elsket og kunne sikkert gå min vej uden han ville opdage det det fungere slet ikke. Og jeg er frustreret, såret, sur og irriteret altid og bliver ved med at spørge mig selv hvad jeg kan ændre så han ikke er så ligeglad.

Skriv privat - da jeg ikke kan være ano, vil jeg ikke udlægge det her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.