Har i kravlegård?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2013

Ciss

Jeg har ikke haft til nogen af mine - men jeg ser intet galt i at bruge kravlegård ud fra det, du beskriver.

Der, hvor jeg står lidt af, er i de tilfælde, hvor den bliver brugt som ren "parkeringsplads", fordi det er det nemmere for de voksne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

LSM

Tøs85 skriver:

Jeg overvejer meget at skaffe en kravlegård, men det er ligesom om det er set ned på.. Men synes i det er forkert at have kravlegård?

Vores søn er 8 uger og fylder efterhånden for meget til at lege i sofaen.. Han er en varm dreng og da vi har gulvvarme i hele huset, kan han ikke ligge på gulvet på sit legetæppe.. Det har vi prøvet og han KOGTE efter 10 minutter..
Så overvejer stærkt en kravlegård!

Ja mest fordi vi har hund, vi købte en fra babydan der også kan laves om til brændeovnsgitter da vi har brænde ovn, så det var lige 2 fluer med et smæk

Vi har brugt den meget som kravlegård og kommer snart til at bruge den som brændeovnsgitter i stedet, vi har absolut ikke fortrudt

Anmeld

16. februar 2013

Dorthe1986

Vi havde ikke kravlegård, selvom vi havde en lille hund og føler ikke jeg har manglet en

Anmeld

16. februar 2013

modesty

Tøs85 skriver:

Jeg overvejer meget at skaffe en kravlegård, men det er ligesom om det er set ned på.. Men synes i det er forkert at have kravlegård?

Vores søn er 8 uger og fylder efterhånden for meget til at lege i sofaen.. Han er en varm dreng og da vi har gulvvarme i hele huset, kan han ikke ligge på gulvet på sit legetæppe.. Det har vi prøvet og han KOGTE efter 10 minutter..

Vi havde en men brugte den slet ikke. Jeg ville hellere have min søn ved mig og syntes ikke at det var besværligt - tværtimod var det nemmere at jeg hele tiden kunne se ham.

Men jeg synes det er helt fint at bruge kravlegård med måde.

Anmeld

16. februar 2013

1990h

Tøs85 skriver:

Vi har købt kravlegård til vores kommende baby.

Jeg tror vi kommer til at bruge den meget da vi har to hunde.

Vi har købt en som gerne skulle komme igennem vores døre her hjemme så vi kan køre den rundt. Der også hjul på.

Anmeld

16. februar 2013

Tøs85

Tak for svarene alle sammen! Tror vi prøver at bruge tremmesengen som kravlegård, for at se om vi får brugt den.. Men det er jo rigtig smart hvis man lige skal på wc eller sådan noget lignende, for blir snart urolig for om lillemanden kan ligge på sofaen uden at falde ned..
Synes ihvertfald det er en god ide hvis man har hund.. Der kan jeg godt forstå man bruger den, for så kan babyen have sit legetøj i fred og fri for hundehår.. Men tror vi prøver..

Anmeld

16. februar 2013

Skouboe

Vi købte en stor tvillingekravlegård fordi det var ret fodkoldt i vores hus. Jeg hævede bunden og indrettede den med en sengerand, uro og masser af legetøj og vi brugte den rigtigt meget

Anmeld

16. februar 2013

FogL

Tøs85 skriver:

Ja da. har aldrig hørt der blev set ned på det? Så længe han ikke selv bevæger sig nogenvejne, hvad er så problemet, om han liger det ene eller det andet sted?

Anmeld

16. februar 2013

Kløver

Vi har haft til begge vores og først taget den ned da den mindste var ca 8 mdr. Vi har gemt kravlegården i tilfælde af vi vil bruge den igen næste gang, og har haft stor glæde af kravlegården

Anmeld

16. februar 2013

Hailiesmom11

Vi købte en tvillingekravlegård brugt mest pga vi har 2 store hunde men vi brugte den faktisk ret meget og var rigtig glade for den og regner også med den skal i brug til nr 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.