Har i kravlegård?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.233 visninger
21 svar
2 synes godt om
16. februar 2013

Tøs85

Jeg overvejer meget at skaffe en kravlegård, men det er ligesom om det er set ned på.. Men synes i det er forkert at have kravlegård?

Vores søn er 8 uger og fylder efterhånden for meget til at lege i sofaen.. Han er en varm dreng og da vi har gulvvarme i hele huset, kan han ikke ligge på gulvet på sit legetæppe.. Det har vi prøvet og han KOGTE efter 10 minutter..
Så overvejer stærkt en kravlegård!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

Maja_4000

Vi havde kravlegård .. Vi brugte den ikke voldsomt meget, men ville ikke have undværet

Anmeld

16. februar 2013

An&Jo

Ja jeg havde kravlegård til min dreng dengang, og jeg var meget glad for den.. Blandt andet hvis jeg skulle på toilet, så kunne han ligge der og jeg kunne sidde med fred i sindet på wc fordi jeg vidste han ikke kunne komme til skade..

Den er også god når børnene bliver større og man skal gøre rent osv, så istedet for at de damper det hele til, eller blive våde af at kravle på et nyvakte gulv, så kan de være deri..

Man skal bare huske at det er meget vigtigt at de også får lov at udforske på gulvet, da grovmotorikken ikke kan udvikles i en kravlegård..

Anmeld

16. februar 2013

Ditte-3

Dem jeg kender der har haft kravlegår har ent med kun at bruge den meget lidt og så står den bare og fylder. Vi har også gulvvarme og syntes det er så fantastisk at jeg ik skal være bange for gulvet er for koldt men ja det er en smagssag med kravlegår kan nok godt se det smarte vis man har hund og sådan. 

Anmeld

16. februar 2013

roenlund

Vi havde en kravlegård fordi vi har en stor hund, vi brugte den dog ik ret meget min veninde har lånt den hun bruger den en del, den står i køkkenet så kan den lille ligge der i fred for kærlig storebror, hund og kattene 

Anmeld

16. februar 2013

L&V

Tøs85 skriver:

Jeg overvejer meget at skaffe en kravlegård, men det er ligesom om det er set ned på.. Men synes i det er forkert at have kravlegård?

Vores søn er 8 uger og fylder efterhånden for meget til at lege i sofaen.. Han er en varm dreng og da vi har gulvvarme i hele huset, kan han ikke ligge på gulvet på sit legetæppe.. Det har vi prøvet og han KOGTE efter 10 minutter..

Ja det havde vi men det er nu fordi vi har hund.. Ku du ikke ta noget af tøjet af ham så han ikke blev så varm eller skrue ned for gulvvarmen?

Anmeld

16. februar 2013

_-Kathrine-_

Vi har en...
Grunden til vi købte den til nr. 1 var at vi havde hund og her ved nr 2 er den rar at ha, så storebror ikke kommer og driller
Vi har brugt vores rigtig rigtig meget, og syns det er en god idé når I nu har gulvvarme...
I kan sagtens sælge den igen

Anmeld

16. februar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi havde en til nr. 2 og vi var rigtig glade for den. Der er kun 17 mdr. imellem dem og storebror havde nogen lidt svært ved, at lade lillesøster være.

Lad være med, at tænke på, hvad andre synes og gør - men gør hvad I/DU synes er rigtigt

Anmeld

16. februar 2013

LBK

Tøs85 skriver:

Vi har kravlegård og det er fordi vi har to store  hunde.., 

vi brugte den meget ig kommer til igen..

Anmeld

16. februar 2013

Benjamins'mor

Vi havde ikke en kravle gård, men vi havde heller ikke plads til en.
Det har vi heller ikke denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.