Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Joerse skriver: Så er løbet kørt for os, jeg er begyndt at bløde.. Så skal vi bare vente på BP dag, så vi kan få afvide hvad der så skal ske.. Jeg kan ikke overskue at skulle igennem endnu et forsøg (men gør det jo alligevel), men jeg synes kun det bliver hårdere og hårdere.. ARGH
Så er løbet kørt for os, jeg er begyndt at bløde.. Så skal vi bare vente på BP dag, så vi kan få afvide hvad der så skal ske..
Jeg kan ikke overskue at skulle igennem endnu et forsøg (men gør det jo alligevel), men jeg synes kun det bliver hårdere og hårdere.. ARGH
åhhh hvor jeg kender det står samme sted venter på bp på tirsdag så venter vi på næste mens så igang med fryseforsøg puha det er hårdt til dig
fnuggi skriver: åhhh hvor jeg kender det står samme sted venter på bp på tirsdag så venter vi på næste mens så igang med fryseforsøg puha det er hårdt til dig
Det er jeg ked af at høre, det er næsten ikke til at holde til.. Hvor dejligt i har noget i fryseren, det har vi desværre ikke.. Men vi må jo se hvad de har at sige.. Hvad nummer forsøg er i igang med??
Det gør mig ondt!!!
Joerse skriver: Det er jeg ked af at høre, det er næsten ikke til at holde til.. Hvor dejligt i har noget i fryseren, det har vi desværre ikke.. Men vi må jo se hvad de har at sige.. Hvad nummer forsøg er i igang med??
vi har været igennem 3 iui og nu 3 ivf men har kæmpet 8 år selv inden
stort kram herfra og krydser fingre for en lys fremtid...men en lille guldklump...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128