Nej vel :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2013

Putomanen

Øv, det er jeg rigtig ked af at høre!
Det bliver bare hårdere og hårdere for hver gang, at et forsøg ikke lykkes. Husk at tage dig tid til at være ked af det. Forhåbentlig kommer du snart ovenpå igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

fnuggi

Joerse skriver:

Så er løbet kørt for os, jeg er begyndt at bløde.. Så skal vi bare vente på BP dag, så vi kan få afvide hvad der så skal ske..

Jeg kan ikke overskue at skulle igennem endnu et forsøg (men gør det jo alligevel), men jeg synes kun det bliver hårdere og hårdere.. ARGH

åhhh hvor jeg kender det står samme sted venter på bp på tirsdag så venter vi på næste mens så igang med fryseforsøg puha det er hårdt  til dig 

Anmeld

16. februar 2013

Joerse

fnuggi skriver:

åhhh hvor jeg kender det står samme sted venter på bp på tirsdag så venter vi på næste mens så igang med fryseforsøg puha det er hårdt  til dig 

Det er jeg ked af at høre, det er næsten ikke til at holde til.. Hvor dejligt i har noget i fryseren, det har vi desværre ikke.. Men vi må jo se hvad de har at sige.. Hvad nummer forsøg er i igang med??

Anmeld

16. februar 2013

Lisbeth1985

Det gør mig ondt!!!

Anmeld

17. februar 2013

Viventerjer

Joerse skriver:

Så er løbet kørt for os, jeg er begyndt at bløde.. Så skal vi bare vente på BP dag, så vi kan få afvide hvad der så skal ske..

Jeg kan ikke overskue at skulle igennem endnu et forsøg (men gør det jo alligevel), men jeg synes kun det bliver hårdere og hårdere.. ARGH

Stort kram herfra Krydser for næste gang

Anmeld

17. februar 2013

fnuggi

Joerse skriver:

Det er jeg ked af at høre, det er næsten ikke til at holde til.. Hvor dejligt i har noget i fryseren, det har vi desværre ikke.. Men vi må jo se hvad de har at sige.. Hvad nummer forsøg er i igang med??

vi har været igennem 3 iui og nu 3 ivf men har kæmpet 8 år selv inden 

Anmeld

17. februar 2013

grisen1985

stort kram herfra og krydser fingre for en lys fremtid...men en lille guldklump...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.