Nej vel :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
16 svar
1 synes godt om
16. februar 2013

Joerse

Så er løbet kørt for os, jeg er begyndt at bløde.. Så skal vi bare vente på BP dag, så vi kan få afvide hvad der så skal ske..

Jeg kan ikke overskue at skulle igennem endnu et forsøg (men gør det jo alligevel), men jeg synes kun det bliver hårdere og hårdere.. ARGH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

BigHope13

Det er så hårdt. Håber du hurtigt kommer om på den anden side og finder mod og styrke inden næste forsøg.

Anmeld

16. februar 2013

Joerse

BigHope13 skriver:

Det er så hårdt. Håber du hurtigt kommer om på den anden side og finder mod og styrke inden næste forsøg.

Det er slet ikke til at forklare hvor hårdt det er.. 

Takker det håber jeg også..

Anmeld

16. februar 2013

tarkoflen

Øv det gør mig rigtig ondt, at jeres ønskebaby ikke kom denne gang

Stort sendes i din retning

Anmeld

16. februar 2013

Joerse

tarkoflen skriver:

Øv det gør mig rigtig ondt, at jeres ønskebaby ikke kom denne gang

Stort sendes i din retning

Takker

Anmeld

16. februar 2013

modesty

Joerse skriver:

Så er løbet kørt for os, jeg er begyndt at bløde.. Så skal vi bare vente på BP dag, så vi kan få afvide hvad der så skal ske..

Jeg kan ikke overskue at skulle igennem endnu et forsøg (men gør det jo alligevel), men jeg synes kun det bliver hårdere og hårdere.. ARGH

Det bliver nemlig hårdere for hvert forsøg, det syntes jeg også. Det lykkedes først i 4. forsøg her selvom både mandens sæd og mine æg og livmoder så rigtig fine ud (jeg har lukkede æggeledere). Så nogle gange tager det bare lang tid. Men puha, det er bare ikke sjovt.

Jeg krydser fingre for at det lykkes næste gang. 

Anmeld

16. februar 2013

Joerse

modesty skriver:

Det bliver nemlig hårdere for hvert forsøg, det syntes jeg også. Det lykkedes først i 4. forsøg her selvom både mandens sæd og mine æg og livmoder så rigtig fine ud (jeg har lukkede æggeledere). Så nogle gange tager det bare lang tid. Men puha, det er bare ikke sjovt.

Jeg krydser fingre for at det lykkes næste gang. 

Ja det synes jeg bestemt at det gør..

Ok, ja det var jo alligevel nogle forsøg.. Puh.. Men skønt at det lykkedes for jer..

Takker det gør vi også..

Anmeld

16. februar 2013

**Ønskebabyen

Joerse skriver:

Øv søde... Det er så uretfærdigt..

Tror du ikke du kunne have brug for at tage en lidt længere pause denne gang, nu hvor du har haft det så svært i dette forsøg?

Anmeld

16. februar 2013

Joerse

**Ønskebabyen skriver:

Øv søde... Det er så uretfærdigt..

Tror du ikke du kunne have brug for at tage en lidt længere pause denne gang, nu hvor du har haft det så svært i dette forsøg?

Ja det synes jeg godt nok det er lige nu..

Det har manden og jeg haft oppe og vende, og nu vil lige se hvad de siger efter BP.. Og så ser vi hvad de siger på klinikken, og hvordan vi selv har det..

Anmeld

16. februar 2013

**Ønskebabyen

Joerse skriver:

Det lyder også som en god plan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.