invitation??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2013

wamse

Jeg ville kun sende en regulær papir invitation ud, hvis det fx var til barnedåb, konfirmation eller bryllup. Alt imellem dette ville jeg klare over face eller sms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fylder rundt her til marts og der er selvfølgelig sendt en invitation ud på brev med posten. Det synes jeg, at man gør når man holder noget større. Vi skal til rigtig mange runde fødselsdage i år og de to vi er inviteret på er selvfølgelig også sendt med posten.

Hvis det bare er en almindelig fødselsdag sender jeg en sms. Hvis det er børnenes fødselsdag køber vi børneinvitationer og sender ud til familien. De synes det er hyggeligt.

Anmeld

16. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg skal holde fest her i april og har så sent som i går sendt invitationerne ud via Facebook.
Det var personlige invitationer med navn sendt til hver enkelts indbakke.
Det, synes jeg ikke, er et problem, og er ikke meget anderledes end at sende det på mail

Anmeld

16. februar 2013

modesty

Tauf skriver:

God aften.

Er det bare mig som er gamle dages?

Mange af mine veninder er lige eller bliver her i år ( nogen siger jeg også gør, ej det kan da ikke passe)
Men jeg er så blevet inviteret til fødselsdag hos to af dem ( en ene var sidste år). Begge gange har jeg fået en invitation på sms!!

Er det sådan man gør det i dag?? Nu jeg kommer til at tænke på det har jeg også fået nogen på facebook. Jeg syntes det er det mærkeligt, og upersonligt ..

Hvad synes i? Hvor invitere i til fest???

Det synes jeg ikke er noget problem, folk må gøre som de vil.

Anmeld

16. februar 2013

LinLin

Hehe... Jeg inviterede til bryllup over sms!
Vi "fandt" på at vi skulle lidt over en måned før og det skulle virkelig være casual!

Fik en enkelt kommentar til det, men det var med et smil på læben det var egentlig også lidt mærkeligt da jeg plejer at lave invitationer til drengenes fødselsdag, men når jeg så skal giftes bliver det bare over tlf....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.