invitation??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
14 svar
7 synes godt om
15. februar 2013

MyLove E

God aften.

Er det bare mig som er gamle dages?

Mange af mine veninder er lige eller bliver her i år ( nogen siger jeg også gør, ej det kan da ikke passe)
Men jeg er så blevet inviteret til fødselsdag hos to af dem ( en ene var sidste år). Begge gange har jeg fået en invitation på sms!!

Er det sådan man gør det i dag?? Nu jeg kommer til at tænke på det har jeg også fået nogen på facebook. Jeg syntes det er det mærkeligt, og upersonligt ..

Hvad synes i? Hvor invitere i til fest???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

MomInTheMaking

Tauf skriver:

God aften.

Mange af mine veninder er lige eller bliver her i år ( nogen siger jeg også gør, ej det kan da ikke passe)
Men jeg er så blevet inviteret til fødselsdag hos to af dem ( en ene var sidste år). Begge gange har jeg fået en invitation på sms!!

Er det sådan man gør det i dag?? Nu jeg kommer til at tænke på det har jeg også fået nogen på facebook. Jeg syntes det er det mærkeligt, og upersonligt ..

Altså hvis jeg skulle holde stor fest med mad/drikke og mange gæster som f.eks. Penny's "velkommen til verden"-fest, Runde fødselsdage, bryllup etc. så ville jeg sende en "rigtig" invitation ud.

Men hvis jeg bare holder en "kom og drik dig fuld og ha' det sjovt"-fest uanset anledning, så bruger jeg sms og facebook..

Jeg synes det er rart at man kan bruge sms og facebook, men jeg ville ikke føle mig rigtigt inviteret til bryllup eller barndåb hvis jeg ikke fik det i papir form

Så,, det er nok ikke bare dig.

Anmeld

15. februar 2013

MyLove E

Mom In The Making skriver:

MMe

Altså hvis jeg skulle holde stor fest med mad/drikke og mange gæster som f.eks. Penny's "velkommen til verden"-fest, Runde fødselsdage, bryllup etc. så ville jeg sende en "rigtig" invitation ud.

Men hvis jeg bare holder en "kom og drik dig fuld og ha' det sjovt"-fest uanset anledning, så bruger jeg sms og facebook..

Jeg synes det er rart at man kan bruge sms og facebook, men jeg ville ikke føle mig rigtigt inviteret til bryllup eller barndåb hvis jeg ikke fik det i papir form

Så,, det er nok ikke bare dig.

Men en rund fødselsdag er vel en " kom og drik dig fuld og hyg dig fest"???

Jeg har det også lidt som du siger at jeg føler mig ikke "rigtig" inviteret.

Jeg tror aldrig rigtig vil bruge sms og facebook. Men jeg vil heller aldrig holde en fest hvor folk skal selv komme med drikkevare . Hvis jeg holder fest er det mig der giver..

Anmeld

15. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det kommer an på hva slags fest det er man vil holde og hvor stor festen sku være.

Her ka jeg sagtens finde på at sende en SMS, hvis jeg bare holder tøse fødselsdag, for min veninder. Men er det en mere officiel fest, som feks navngivning, bryllup ellerSander store fester, så ville jeg sende en parpir invitation. Vh stine

Anmeld

15. februar 2013

MyLove E

StineW79 skriver:

Syntes det kommer an på hva slags fest det er man vil holde og hvor stor festen sku være.

Her ka jeg sagtens finde på at sende en SMS, hvis jeg bare holder tøse fødselsdag, for min veninder. Men er det en mere officiel fest, som feks navngivning, bryllup ellerSander store fester, så ville jeg sende en parpir invitation. Vh stine

Den jeg skal til nu her ved jeg ikke hvor stor bliver. Den anden jeg var til var med mange venner og familie. Den foregik på en restaurant , vi skulle så selv købe drikkevare. !

Anmeld

16. februar 2013

Kløver

Er det alm fødselsdag med kun de nærmeste, så er sms ok og fint, men ellers ville jeg sende rigtige indbydelser ud, men er nok også gammeldags, sender masser af julekort hvert år, kan ikke lade være selvom det ikke er mange vi får i retur

Anmeld

16. februar 2013

MyLove E

Maja84 skriver:

Er det alm fødselsdag med kun de nærmeste, så er sms ok og fint, men ellers ville jeg sende rigtige indbydelser ud, men er nok også gammeldags, sender masser af julekort hvert år, kan ikke lade være selvom det ikke er mange vi får i retur

Jo hvis vi bare holder boller og kakao.. Så bliver det også på sms:-)

Anmeld

16. februar 2013

MomInTheMaking

Tauf skriver:

Men en rund fødselsdag er vel en " kom og drik dig fuld og hyg dig fest"???

Jeg har det også lidt som du siger at jeg føler mig ikke "rigtig" inviteret.

Jeg tror aldrig rigtig vil bruge sms og facebook. Men jeg vil heller aldrig holde en fest hvor folk skal selv komme med drikkevare . Hvis jeg holder fest er det mig der giver..

Nej, det synes jeg ikke nødvendigvis det er, vi har lige været til 30 års og 50 års og de var begge med mad, sange og alt det der. Måske det skiller for mig ved at familien også med, i vores familie er det i hvert fald ikke normen at vi drikker os stive med bedsteforældrene. 

med vennerne holdet vi såsom oftest "tag dit eget alkohol med" fester. så for mig er facebook og SMS fint til den slags.

Anmeld

16. februar 2013

BabyMus

Tauf skriver:

God aften.

Tror det er forskellige for person til person hvordan de gør det og hvor meget de vil gøre ud af det. Jeg er ALDRIG blevet inviteret til noget over sms eller Facebook og kunne heller aldrig finde på at gøre det selv! I min familie bruger vi mail til almindelige fødselsdage - jeg kan ikke huske hvad vi gjorde inden da, sikkert over telefon. Hvis det er en rund fødselsdag, sølvbryllup osv. hvor det er lidt større, så laver vi en "rigtig" invitation og sender med posten, og det kan være sig noget lavet på computeren, et kort man skriver eller hvis man har været kreativ og lavet en invitation i pap eller ligende, selv. Så tror jeg har det ligesom dig, ville også synes det var underligt at modtage en invitation over sms. (:

Anmeld

16. februar 2013

L&V

Tauf skriver:

God aften.

Det kommer an på hvor højtideligt et arrangement det er.. Hvis det er bryllup, stor fødselsdag, barnedåb osv. syntes jeg en skriftelig invitation er super.

Men er det bare en uformel hygge fødselsdag, middag osv ja så smider jeg sku os en sms og hvis man er helt vildt heldig en mms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.