Hvordan ville du gå fra din kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2013

Snartmortil3

jeg forsvandt uden at han vidste til det, så da han fandt ud af jeg var gået fra ham for alvor var jeg mange km væk og ingen vidste hvor, udover min familie selvf.

Du skriver at han er meget aggressiv, så at tale med ham tvivler jeg på bliver din vej ud af forholdet. Han vil manipulere dig og holde dig fast med sine ord. true dig til at blive osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
110811 skriver:

jeg forsvandt uden at han vidste til det, så da han fandt ud af jeg var gået fra ham for alvor var jeg mange km væk og ingen vidste hvor, udover min familie selvf.

Du skriver at han er meget aggressiv, så at tale med ham tvivler jeg på bliver din vej ud af forholdet. Han vil manipulere dig og holde dig fast med sine ord. true dig til at blive osv..

Giver ret i at det nok er en dårlig ide at snakke med ham om det du skal tage ned på kommunen med din søn forklare hvordan det står til og så skal de nok hjælpe dig vider derfra en stor herfra og du er overhovedet ikke svag ang. Han fødselsdag gør som i plejer så han ikke fatter mistanke håber det bedste for dig og din søn frem over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.