Start i vuggestue.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
16 svar
1 synes godt om
15. februar 2013

Francisca

Hej alle baby.dk'er                                                                       Min datter skal starte i vuggestue her omkring 1 april og har derfor en del spørgsmål ang. Hvad hun skal have af overtøj mm. Ser mange skriver termotøj regntøj sovedragter osv osv. Hvad for jeg brug for? Hun vil være ca.10 måneder når hun starter. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Mother-love

Francisca skriver:

Hej alle baby.dk'er                                                                       Min datter skal starte i vuggestue her omkring 1 april og har derfor en del spørgsmål ang. Hvad hun skal have af overtøj mm. Ser mange skriver termotøj regntøj sovedragter osv osv. Hvad for jeg brug for? Hun vil være ca.10 måneder når hun starter. 

I den alder kommer de ikke rigtig ud hvis det regner. Men du skal ihvertfald have noget regntøj og termo eller fleece sæt. Sovedragt er ikke nødvendigt. Da vi jo nærmer os det gode vejr. Men ellers kan de bruge en fleece dragt. Termofutter er super gode. Og det er det jeg vil mene du skal bruge

Anmeld

15. februar 2013

Francisca

michelledam skriver:

I den alder kommer de ikke rigtig ud hvis det regner. Men du skal ihvertfald have noget regntøj og termo eller fleece sæt. Sovedragt er ikke nødvendigt. Da vi jo nærmer os det gode vejr. Men ellers kan de bruge en fleece dragt. Termofutter er super gode. Og det er det jeg vil mene du skal bruge

Så et regnsæt og termosæt med termofutter? Og evt. Fleecedragt. Bruger de termosættet istedet for jakke når de på tur? 

Anmeld

15. februar 2013

Mettefpigen

Vi har ikk brugt termotøj... Vi har brugt, jakke, flyverdragt, regntøj, sko og gummistøvler....

Anmeld

15. februar 2013

Francisca

Mettefpigen skriver:

Vi har ikk brugt termotøj... Vi har brugt, jakke, flyverdragt, regntøj, sko og gummistøvler....

Hvad så hvis de skal på tur? Flyverdragt er jo for varmt til april?

Anmeld

15. februar 2013

Mettefpigen

Francisca skriver:

MMi

Hvad så hvis de skal på tur? Flyverdragt er jo for varmt til april?

Min dreng går i dp, og der er er de aldrig på tur kun ude og lege.... Han startede i aug sidste år.... Der brugte de jakke....

Anmeld

15. februar 2013

Tip!

hvis jeg var dig, så ville jeg spørge dem når i skal ned og besøge vuggestuen.. Det variere jo ret meget fra sted til sted hvad de vægter at bruge deres formiddag på.. også med hensyn til sove tøjet.. 

Anmeld

15. februar 2013

Francisca

Mettefpigen skriver:

Min dreng går i dp, og der er er de aldrig på tur kun ude og lege.... Han startede i aug sidste år.... Der brugte de jakke....

Okay sys bare det en jungle

Anmeld

15. februar 2013

Mettefpigen

Francisca skriver:

DDe

Okay sys bare det en jungle

Det er det også... Men vi har købt det vi synes, også måtte dp sige hvis der var noget der manglede... :-)

Anmeld

15. februar 2013

Francisca

Twinkle little star skriver:

hvis jeg var dig, så ville jeg spørge dem når i skal ned og besøge vuggestuen.. Det variere jo ret meget fra sted til sted hvad de vægter at bruge deres formiddag på.. også med hensyn til sove tøjet.. 

Ja det nok en meget god ide  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.