Sovepose hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

Mother-love

Nemesis skriver:

måske det så er nemmere md noget varmere nattøj så hun ikke bliver kold af at ligge uden dyne??

En uldheldragt fx. Den fjerner jo fugten hvis hun sveder men holder på varmen.

skiundertøj under nattøjet??

en fleceheldragt til at sove i??

Hehe ja jeg griner lidt. For det er jo forfærdeligt at hun nærmest skal pakkes ind so. Hvis hun sov ude hehe.

Vi er kommer frem til at hun har uld undertrøje, uld body, leggins og uld bukser udover.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Nemesis

michelledam skriver:

Hehe ja jeg griner lidt. For det er jo forfærdeligt at hun nærmest skal pakkes ind so. Hvis hun sov ude hehe.

Vi er kommer frem til at hun har uld undertrøje, uld body, leggins og uld bukser udover.

hehe her har det været meeeget værre. Vi har haft både uld undertøj, uldsokker, uld hel natdragt OG en strikket ulddragt ud over for at hun kunne holde varmen.

Nu er det blevet så godt (eller værelset så varmt) at hun kan nøjes med uld undertøj uld sokker og sin uldhelnatdragt.

:-) Sisse

Anmeld

27. februar 2013

Moster Lagkage

michelledam skriver:

prøv sådan en sovepose uden ærmer, men stadig med overdel, det fungerede fantastisk herhjemme, dog kun ude i barnevognen. i tremmesenge sparkede hun bare dynen af, og havde så nattøj på.

Anmeld

27. februar 2013

Mother-love

Moster Lagkage skriver:

prøv sådan en sovepose uden ærmer, men stadig med overdel, det fungerede fantastisk herhjemme, dog kun ude i barnevognen. i tremmesenge sparkede hun bare dynen af, og havde så nattøj på.

Den vi har er uden ærmer. Men hun får det stadig utrolig varmt omkring bryst og mave

Anmeld

17. april 2013

Pige2009

michelledam skriver:

Jep jeg kørte i jysk og købte en. Men det virkede heller ikke

Øv Har I fundet en anden løsning så?

Anmeld

18. april 2013

Mother-love

Baagøe skriver:

Øv Har I fundet en anden løsning så?

Ja altså vi har bare givet hende tøj på så hun kunne holde varmen og så blev vi ved med at give hende dyne på. Som har resulteret i at hun er blevet bedre til at holde dynen på. Og gerne vil have den på. Men nu hvor vi har fået bedre vejr er der slet ingen problemer. Så skal hun ikke have så meget tøj på

Anmeld

24. april 2013

Pige2009

michelledam skriver:

Ja altså vi har bare givet hende tøj på så hun kunne holde varmen og så blev vi ved med at give hende dyne på. Som har resulteret i at hun er blevet bedre til at holde dynen på. Og gerne vil have den på. Men nu hvor vi har fået bedre vejr er der slet ingen problemer. Så skal hun ikke have så meget tøj på

Det lyder da godt. Ikke altid nemt med de små

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.