Sovepose hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.140 visninger
16 svar
1 synes godt om
14. februar 2013

Mother-love

Hej piger.
Er efterhånden ved at blive sindsyg over at isabella som sparker dynen af enten ligger og bliver kold ellers kampsveder hun.

Vi har forsøgt med de normale babysovepose. Men hun kampsveder selvom hun kun har en body på.

Jeg tænkte at vi måske skulle prøve en alm sovepose da man ikke skal have hendes arme igennem den og hun får det for varmt og indelukket. Og en alm sovepose ligger hun jo i uden at hun er bundet fuldstændig ind. Men hvilken skal vi vælge? Den skal jo heller ikke være for varm.

Pls kom med nogle gode råd tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Pige2009

Hvad med en ganske almindelig juniorsovepose fra f.eks. JYSK? Laura har en med prinsesser, som hverken er for varm eller kold indendørs

Anmeld

14. februar 2013

Mother-love

Baagøe skriver:

Hvad med en ganske almindelig juniorsovepose fra f.eks. JYSK? Laura har en med prinsesser, som hverken er for varm eller kold indendørs

Hvor stor er den? Er det ikke med det der nylon noget udenpå? Er det ikke svært for kroppen at ånde igennem?

Anmeld

14. februar 2013

Pige2009

michelledam skriver:

Hvor stor er den? Er det ikke med det der nylon noget udenpå? Er det ikke svært for kroppen at ånde igennem?

De findes vist både med stof og polyester Lauras er omkring 150 cm og hun sover og ånder fint i den, når hun brug den... Kunne det være en mulighed at sy en selv?

Anmeld

14. februar 2013

Mother-love

Baagøe skriver:

De findes vist både med stof og polyester Lauras er omkring 150 cm og hun sover og ånder fint i den, når hun brug den... Kunne det være en mulighed at sy en selv?

Okay det må jeg lige ud og kigge på. Jeg har forsøgt. Men min symaskine gik i smader og min overlocker knækkede begge nåle på det så tror jeg køber en det er vidst billigst i sidste ende hehe. Men tak for dit svar

Anmeld

14. februar 2013

modesty

michelledam skriver:

Hej piger.
Er efterhånden ved at blive sindsyg over at isabella som sparker dynen af enten ligger og bliver kold ellers kampsveder hun.

Vi har forsøgt med de normale babysovepose. Men hun kampsveder selvom hun kun har en body på.

Jeg tænkte at vi måske skulle prøve en alm sovepose da man ikke skal have hendes arme igennem den og hun får det for varmt og indelukket. Og en alm sovepose ligger hun jo i uden at hun er bundet fuldstændig ind. Men hvilken skal vi vælge? Den skal jo heller ikke være for varm.

Pls kom med nogle gode råd tøser

Har I prøvet med en babySOMMERsovepose? De er ret tynde. 

Anmeld

14. februar 2013

Mother-love

modesty skriver:

Har I prøvet med en babySOMMERsovepose? De er ret tynde. 

Nej det har vi ikke. Det må jeg også lige undersøge. Tak for svar

Anmeld

27. februar 2013

Pige2009

michelledam skriver:

Okay det må jeg lige ud og kigge på. Jeg har forsøgt. Men min symaskine gik i smader og min overlocker knækkede begge nåle på det så tror jeg køber en det er vidst billigst i sidste ende hehe. Men tak for dit svar

Fornuftigt nok. Har du fundet en så?

Anmeld

27. februar 2013

Mother-love

Baagøe skriver:

Fornuftigt nok. Har du fundet en så?

Jep jeg kørte i jysk og købte en. Men det virkede heller ikke

Anmeld

27. februar 2013

Nemesis

måske det så er nemmere md noget varmere nattøj så hun ikke bliver kold af at ligge uden dyne??

En uldheldragt fx. Den fjerner jo fugten hvis hun sveder men holder på varmen.

skiundertøj under nattøjet??

en fleceheldragt til at sove i??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.