Akupunktøren har aflyst vores tid :( :( :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

Joerse

**Ønskebabyen skriver:

Det var lige hvad jeg manglede!!!

Jeg skal have taget æg ud imorgen tidlig, og skulle have en akupunktur behandling i dag kl 10.30

Min akupunktør anbefalede at jeg fik en behandling i døgnet for udtagningen og i døgnet for oplægningen. Men det kan jeg ikke få nu

What the hell to do?? Jeg er helt lost lige nu.
Jeg har én akunpunktør jeg vil forsøge at kontakte, men ved hun så hvad hun skal gøre?? Gør de det alle sammen ens??

Øv søde.. Hvor er det træls.. Jeg håber du kan finde en anden der har tid idag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Det i orden, kan godt forstå alt er på spil .. Det er det stadig for mig nu efter graviditeten er kommet i hus .. Det ene erstatter det andet

Hvor dejligt det lykkedes at få en ny aftale .. Så løser det hele sig i sidste ende

Det håber jeg at det gør..

Anmeld

14. februar 2013

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Åhh det var godt! Håber det giver dig lidt ro.

Jeg må indrømme, at jeg faktisk godt kan forstå, at din akupunktør aflyser, hvis hun er meget forkølet, for dit immunforsvar kan være nede, fordi du får en masse medicin, og hvis du får feber må de ikke lægge æg tilbage, så der er risiko for, at forsøget vil blive udskudt, og det ville jo være 100 gange værre...

Håber den anden akupunktør er god

Man smitter aldrig når man ér blevet syg, men inden. Så hvis jeg ville blive smittet er jeg det allerede.. Det er der bare ikke ret mange mennesker der ved

Anmeld

14. februar 2013

**Ønskebabyen

Joerse skriver:

Øv søde.. Hvor er det træls.. Jeg håber du kan finde en anden der har tid idag..

Ja det er noget rigtig lort!

Jeg har lige talt med den akupunktør som min egen foreslog, men de har jo selvfølgelig lukket i dag - så jeg valgte at kontakte hende jeg var lige ved at vælge dengang jeg skulle starte i behandling. Hun var super sød, og har presset mig ind i dag 13.30 og så sagde hun, at jeg på mandag efter æo, bare skulle komme direkte derind og så fandt hun tid til at tage mig ind der også.

Anmeld

14. februar 2013

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Man smitter aldrig når man ér blevet syg, men inden. Så hvis jeg ville blive smittet er jeg det allerede.. Det er der bare ikke ret mange mennesker der ved

Hmm jeg har kun hørt at man smitter mest, inden man bliver syg... Men det er også ligemeget, hun har måske prøvet, at en er blevet syg, og har givet hende skylden for det, og det vil hun måske ikke risikere igen? Det er jo ikke til at vide!

Men godt du fik fundet en anden, som kunne tage dig ind

Anmeld

14. februar 2013

Joerse

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har lige talt med den akupunktør som min egen foreslog, men de har jo selvfølgelig lukket i dag - så jeg valgte at kontakte hende jeg var lige ved at vælge dengang jeg skulle starte i behandling. Hun var super sød, og har presset mig ind i dag 13.30 og så sagde hun, at jeg på mandag efter æo, bare skulle komme direkte derind og så fandt hun tid til at tage mig ind der også.

Hvor er det lækkert søde.. Så går det hele alligevel, selvom det ikke lige var lige som du regnede med.. 

Anmeld

14. februar 2013

**Ønskebabyen

Joerse skriver:

Hvor er det lækkert søde.. Så går det hele alligevel, selvom det ikke lige var lige som du regnede med.. 

Ja det gør det bestemt - hun var simpelthen så super sød og forstående hende jeg skal ind til i dag og på mandag.
Fortryder måske en smule at jeg ikke valgte hende til at starte med. Det var nemlig hende og hende jeg valgte jeg stod og vaklede imellem. Men det kan jeg jo ikke lave om på nu, og jeg har jo været rigtig glad for de behandlinger jeg har fået indtil nu!

Men hvis der bliver et forsøg mere, så vælger jeg helt klart hende jeg skal ind til idag.

Anmeld

14. februar 2013

nielsen80

**Ønskebabyen skriver:

for at det er lige nøjagtigt det der skal til!

Dejligt du fandt en anden.

Anmeld

14. februar 2013

**Ønskebabyen

nielsen80 skriver:

for at det er lige nøjagtigt det der skal til!

Dejligt du fandt en anden.

Tusind tak

Anmeld

14. februar 2013

FrkRaarup

**Ønskebabyen skriver:

Det var lige hvad jeg manglede!!!

Jeg skal have taget æg ud imorgen tidlig, og skulle have en akupunktur behandling i dag kl 10.30

Min akupunktør anbefalede at jeg fik en behandling i døgnet for udtagningen og i døgnet for oplægningen. Men det kan jeg ikke få nu

What the hell to do?? Jeg er helt lost lige nu.
Jeg har én akunpunktør jeg vil forsøge at kontakte, men ved hun så hvad hun skal gøre?? Gør de det alle sammen ens??

Årh! Sender dig en KÆMPE Andet kan jeg ikke hjælpe med - håber du finder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.