Akupunktøren har aflyst vores tid :( :( :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.290 visninger
25 svar
2 synes godt om
14. februar 2013

**Ønskebabyen

Det var lige hvad jeg manglede!!!

Jeg skal have taget æg ud imorgen tidlig, og skulle have en akupunktur behandling i dag kl 10.30

Min akupunktør anbefalede at jeg fik en behandling i døgnet for udtagningen og i døgnet for oplægningen. Men det kan jeg ikke få nu

What the hell to do?? Jeg er helt lost lige nu.
Jeg har én akunpunktør jeg vil forsøge at kontakte, men ved hun så hvad hun skal gøre?? Gør de det alle sammen ens??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Det var lige hvad jeg manglede!!!

Jeg skal have taget æg ud imorgen tidlig, og skulle have en akupunktur behandling i dag kl 10.30

Min akupunktør anbefalede at jeg fik en behandling i døgnet for udtagningen og i døgnet for oplægningen. Men det kan jeg ikke få nu

What the hell to do?? Jeg er helt lost lige nu.
Jeg har én akunpunktør jeg vil forsøge at kontakte, men ved hun så hvad hun skal gøre?? Gør de det alle sammen ens??

Hej søde.. Jeg droppede at være helt hys omkring akupunktur her i mit sidste forsøg .. Oplevede at, det stressede mig og oplevede samtidig hellere ikke at det hjalp de to første gange .. Tror du skal forsøg og finde ro med det, og evt. Spørge på klinikken om de vil ligge nogle nåle efter ÆO?? Hvis det kan være med til og give dig noget ro

Anmeld

14. februar 2013

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Hej søde.. Jeg droppede at være helt hys omkring akupunktur her i mit sidste forsøg .. Oplevede at, det stressede mig og oplevede samtidig hellere ikke at det hjalp de to første gange .. Tror du skal forsøg og finde ro med det, og evt. Spørge på klinikken om de vil ligge nogle nåle efter ÆO?? Hvis det kan være med til og give dig noget ro

Jeg har absolut heller ikke været hys omkring det overhovedet!

Jeg har glædet mig super meget til hver behandling og har taget det hele som det kom. Men når man er så tæt på ÆU og ÆO og man så vågner op til en sms samme dag som man skal have 2. sidste behandling, så tror jeg ikke man kan undgå at reagerer sådan her.
Jeg tror på det virker og jeg kan mærke at der sker nogle ting med min krop, når jeg får disse behandlinger. Derfor ønsker jeg det gjort færdigt.

Anmeld

14. februar 2013

tarkoflen

Øv hvor træls for dig søde håber den anden kan i stedet for!

Jeg tror ikke det er verden om igen, om du får akupunktur, men at det kan virke afstessende, så kroppen bliver rolig... Så pas på med at blive stresset over det, selvom jeg ved det er svært!

Held og lykke med forsøget alligevel, det skal nok blive godt!

Anmeld

14. februar 2013

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Jeg tror ikke det er verden om igen, om du får akupunktur, men at det kan virke afstessende, så kroppen bliver rolig... Så pas på med at blive stresset over det, selvom jeg ved det er svært!

Ja du har nok helt ret, mht. stressen Er nok lidt oppe og køre omkring det, men det er også fordi jeg synes det er så dårlig stil at min egen akupunktør.

Hun skriver det er fordi hun er forkølet og ikke vil smitte. Altså hallo, vi er i samme rum i maks 7 min. og ellers ligger jeg for mig selv ØV ALTSÅ!

Anmeld

14. februar 2013

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har absolut heller ikke været hys omkring det overhovedet!

Jeg har glædet mig super meget til hver behandling og har taget det hele som det kom. Men når man er så tæt på ÆU og ÆO og man så vågner op til en sms samme dag som man skal have 2. sidste behandling, så tror jeg ikke man kan undgå at reagerer sådan her.
Jeg tror på det virker og jeg kan mærke at der sker nogle ting med min krop, når jeg får disse behandlinger. Derfor ønsker jeg det gjort færdigt.

Jeg sagde bestemt hellere ikke at, du var hys.. Jeg sagde jeg selv var hys da jeg skulle igennem det!

Forstår godt din frustration, men du spørger om et råd og jeg giver dig det Det var bare det der virkede for mig sidst

Ikke alle akupunktøre gør det ens. Min ville F.eks have jeg fik behandling 1/2 time inden og 1/2 time efter ÆO høre om andre der gør det anderledes .. Så tror du vil opleve at, de forskellige..

Krydser for det løser sig

Anmeld

14. februar 2013

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Jeg sagde bestemt hellere ikke at, du var hys.. Jeg sagde jeg selv var hys da jeg skulle igennem det!

Forstår godt din frustration, men du spørger om et råd og jeg giver dig det Det var bare det der virkede for mig sidst

Ikke alle akupunktøre gør det ens. Min ville F.eks have jeg fik behandling 1/2 time inden og 1/2 time efter ÆO høre om andre der gør det anderledes .. Så tror du vil opleve at, de forskellige..

Krydser for det løser sig

Det er også helt OK, jeg må have misforstået det du skrev, i kampens hede. sorry!

Jeg har lige talt med den akupunktør som min egen foreslog, men de har jo selvfølgelig lukket i dag - så jeg valgte at kontakte hende jeg var lige ved at vælge dengang jeg skulle starte i behandling. Hun var super sød, og har presset mig ind i dag 13.30 og så sagde hun, at jeg på mandag efter æo, bare skulle komme direkte derind og så fandt hun tid til at tage mig ind der også.

Anmeld

14. februar 2013

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Jeg har lige talt med den akupunktør som min egen foreslog, men de har jo selvfølgelig lukket i dag - så jeg valgte at kontakte hende jeg var lige ved at vælge dengang jeg skulle starte i behandling. Hun var super sød, og har presset mig ind i dag 13.30 og så sagde hun, at jeg på mandag efter æo, bare skulle komme direkte derind og så fandt hun tid til at tage mig ind der også.

Anmeld

14. februar 2013

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Det er også helt OK, jeg må have misforstået det du skrev, i kampens hede. sorry!

Det i orden, kan godt forstå alt er på spil .. Det er det stadig for mig nu efter graviditeten er kommet i hus .. Det ene erstatter det andet

Hvor dejligt det lykkedes at få en ny aftale .. Så løser det hele sig i sidste ende

Anmeld

14. februar 2013

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Åhh det var godt! Håber det giver dig lidt ro.

Jeg må indrømme, at jeg faktisk godt kan forstå, at din akupunktør aflyser, hvis hun er meget forkølet, for dit immunforsvar kan være nede, fordi du får en masse medicin, og hvis du får feber må de ikke lægge æg tilbage, så der er risiko for, at forsøget vil blive udskudt, og det ville jo være 100 gange værre...

Håber den anden akupunktør er god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.