3. abort i træk :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2013

Mink

6800 skriver:

så skete det igen, er begyndt at bløde....det er nu 3. gang jeg abortere, synes ikke det er fair...det er virkelig hårdt!!!!! Tør snart ikke prøve igen.... 

Øv hvor er jeg ked af det på dine/jeres vegne !! Sender de varmeste tanker og knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

6800

naomi skriver:

Ej ej Det er jeg da SÅ ked af at høre hvor mange gange har du aborteret i alt nu??

3 gange 

Anmeld

20. februar 2013

naomi

6800 skriver:

3 gange 

Øv, hvor er det synd for jer. Har selv prøvet at abortere 3 gange  Håber i kan få noget hjælp! (Jeg fik progesteron da jeg ventede min søn og også ved denne graviditet som jeg nu er i uge 22 med)

Anmeld

21. februar 2013

6800

naomi skriver:

Øv, hvor er det synd for jer. Har selv prøvet at abortere 3 gange  Håber i kan få noget hjælp! (Jeg fik progesteron da jeg ventede min søn og også ved denne graviditet som jeg nu er i uge 22 med)

spørger sikkert dumt, men hvad er det???

Anmeld

21. februar 2013

naomi

6800 skriver:

spørger sikkert dumt, men hvad er det???

Der findes ingen dumme spørgsmål Det er et hormon, der er med til at man holder på fosteret.. Og sjovt nok har jeg ikke aborteret de nu 2 gange jeg har fået det

Anmeld

21. februar 2013

Muhmi

6800 skriver:

så skete det igen, er begyndt at bløde....det er nu 3. gang jeg abortere, synes ikke det er fair...det er virkelig hårdt!!!!! Tør snart ikke prøve igen.... 

Anmeld

21. februar 2013

6800

naomi skriver:

Der findes ingen dumme spørgsmål Det er et hormon, der er med til at man holder på fosteret.. Og sjovt nok har jeg ikke aborteret de nu 2 gange jeg har fået det

oki må se hvad de siger, når jeg skal undersøges for det, håber de kan komme med noget

Anmeld

21. februar 2013

M&N

6800 skriver:

Hvor er det uretfærdigt - stort knus til dig.

Anmeld

21. februar 2013

naomi

6800 skriver:

oki må se hvad de siger, når jeg skal undersøges for det, håber de kan komme med noget

ja dethåber jeg også meget for jer! Rigtig meget held og lykke fremover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.