3. abort i træk :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.055 visninger
28 svar
1 synes godt om
13. februar 2013

6800

så skete det igen, er begyndt at bløde....det er nu 3. gang jeg abortere, synes ikke det er fair...det er virkelig hårdt!!!!! Tør snart ikke prøve igen.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

AnonymMor

6800 skriver:

så skete det igen, er begyndt at bløde....det er nu 3. gang jeg abortere, synes ikke det er fair...det er virkelig hårdt!!!!! Tør snart ikke prøve igen.... 

Årh det er jeg ked af øv hvor er der ikke meget retfærdighed til  

1000 

Anmeld

13. februar 2013

Nessie

Hvor er det forfærdeligt, og helt uretfærdigt

Jeg har også aborteret 3 gange, og kender desværre alt for godt til dine følelser lige nu.

Du skal i hvert fald gå til lægen, og bede om at blive undersøgt nærmere, så du forhåbentlig undgår at skulle abortere en anden gang

Anmeld

14. februar 2013

pcoramt

6800 skriver:

Ej, det er jeg ked af at hører sender lige en masse

Anmeld

14. februar 2013

tweety2060

til dig!!!

Anmeld

14. februar 2013

6800

Nessie skriver:

Hvor er det forfærdeligt, og helt uretfærdigt

Jeg har også aborteret 3 gange, og kender desværre alt for godt til dine følelser lige nu.

Du skal i hvert fald gå til lægen, og bede om at blive undersøgt nærmere, så du forhåbentlig undgår at skulle abortere en anden gang

Skal til lægen på mandag og have taget blodprøver, hvor han så skal vurdere, om jeg skal sendes videre til gynokologerne....

er du blevet undersøgt???

Anmeld

14. februar 2013

Lullaby*

Ville ikke gå uden at sende dig et

Anmeld

14. februar 2013

Christina :-)

Det jeg ked a og høre:-( hvor langt var du?

Anmeld

14. februar 2013

Nulle123

Øv, det er jeg virkelig ked af at høre

Har selv prøvet præcis det samme - har aborteret 3 gange indenfor det sidste år. Men heldigvis er jeg gravid igen nu:-) og er i uge 17, så det kan godt lade sig gøre.

Håber at I kommer hurtigt videre

Anmeld

14. februar 2013

mikkel2006

6800 skriver:

hej kan følge dig i det, har været det igennem 7 gange, og det gør lige ondt hver gang, håber i støtter hinanden... man kan ikke klare det selv... held og lykke med det fremover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.