Sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Tak. 

Det er også det resultat jeg er kommet frem til 

Better safe than sorry i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Better safe than sorry i hvert fald

Nemlig 

Anmeld

14. februar 2013

Nemesis

2 gang stoppede jeg med at bløde efter 5 dage..vi brugte så kondon indtil jeg fik min første mens præcis 28 dage efter ks. Dernæst var kroppen jo igen normal så ingen bøvl her.

men er du i tvivl så ring da til din læge og spørg om det med kondom indtil blødningen er stoppet også gælder når man ikke bløder så længe eller om du kan være sikker nok med hensyn til infektionsfare når du er stoppet med blødningen.

Anmeld

14. februar 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

2 gang stoppede jeg med at bløde efter 5 dage..vi brugte så kondon indtil jeg fik min første mens præcis 28 dage efter ks. Dernæst var kroppen jo igen normal så ingen bøvl her.

men er du i tvivl så ring da til din læge og spørg om det med kondom indtil blødningen er stoppet også gælder når man ikke bløder så længe eller om du kan være sikker nok med hensyn til infektionsfare når du er stoppet med blødningen.

Ja det ku jeg gøre. Syns bare det er lidt svært. Ved godt det er en helt naturlig ting at spørge om men alligevel 

Anmeld

14. februar 2013

Lusi

Anonym skriver:

jeg fik ks for 1.5 uge siden er stoppet med at bløde og har fået fjernet klipsene. Jeg blev steriliseret under ks. 

Hvornår må man ha sex igen? Og skal man bruge kondom? Har læst et eller andet sted man skulle bruge kondom i starten efter man havde født. 

Begge gange, har vi haft sex efter 14 dage.. Brugte kondom, til jeg startede med min p-ring igen..
Men ved ikke hvordan det er, når man også er blevet steriliseret.. Ville da lige høre min læge først

Anmeld

14. februar 2013

Nemesis

Anonym skriver:

Ja det ku jeg gøre. Syns bare det er lidt svært. Ved godt det er en helt naturlig ting at spørge om men alligevel 

har du mulighed for email konsultation hos din læge?? måske det er nemmere at skrive det end i telefonen?!

Anmeld

14. februar 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

har du mulighed for email konsultation hos din læge?? måske det er nemmere at skrive det end i telefonen?!

Det ku jeg gøre ja. 

Tak :-)

Anmeld

14. februar 2013

Isabella_mor

vi startede da jeg var færdig med at bløde... 

Jeg kan dog ikke huske om vi brugte kondom eller ej..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.