Sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.400 visninger
17 svar
0 synes godt om
13. februar 2013

Anonym trådstarter

jeg fik ks for 1.5 uge siden er stoppet med at bløde og har fået fjernet klipsene. Jeg blev steriliseret under ks. 

Hvornår må man ha sex igen? Og skal man bruge kondom? Har læst et eller andet sted man skulle bruge kondom i starten efter man havde født. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Maja88

Det er korrekt,da det er på grund af bakterier..

Selvom du er stoppet med at bløde kan den sagtens komme igen... men sex når du er klar

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Det er korrekt,da det er på grund af bakterier..

Selvom du er stoppet med at bløde kan den sagtens komme igen... men sex når du er klar

Øv :-(

sex og kondom fungere bare ik her :-(

så må vi vente til sex uden er tilladt

Anmeld

13. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Øv :-(

sex og kondom fungere bare ik her :-(

så må vi vente til sex uden er tilladt

Uden vil jeg anbefale i venter til efter 8 ugers undersøgelsen og fået grønt lys
Tillykke med den lille ny

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Uden vil jeg anbefale i venter til efter 8 ugers undersøgelsen og fået grønt lys
Tillykke med den lille ny

Tak. 

Jep hellere vente. 

Anmeld

13. februar 2013

Kløver

Anonym skriver:

Tak. 

Jep hellere vente. 

Nu jeg tænker efter, mener jeg faktisk, jeg begge gange har fået at vide, at jeg ikke måtte have sex overhovedet før jeg havde været til 8 ugers

Anmeld

13. februar 2013

FruK

Maja84 skriver:

Nu jeg tænker efter, mener jeg faktisk, jeg begge gange har fået at vide, at jeg ikke måtte have sex overhovedet før jeg havde været til 8 ugers

Det har jeg nu ikke fået at vide. 

Jeg fik at vide at...

Så længe man bløder; kondom af hensyn til infektionsrisiko.

Når blødningen er stoppet; kondom for ikke at blive gravid. -Er jo så ikke nødvendigt når man er blevet steriliseret. 

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Det har jeg nu ikke fået at vide. 

Jeg fik at vide at...

Så længe man bløder; kondom af hensyn til infektionsrisiko.

Når blødningen er stoppet; kondom for ikke at blive gravid. -Er jo så ikke nødvendigt når man er blevet steriliseret. 

Hmm 

ved ik om jeg tør ha sex. Vil ik ha infektion. 

Anmeld

14. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

jeg fik ks for 1.5 uge siden er stoppet med at bløde og har fået fjernet klipsene. Jeg blev steriliseret under ks. 

Hvornår må man ha sex igen? Og skal man bruge kondom? Har læst et eller andet sted man skulle bruge kondom i starten efter man havde født. 

uden at vide det vil jeg sige du skal vente, mest af hensyn til, at det er så kort tid siden, at du har fået dit ks.. så er du i hvert fald fri for eventuelle komplikationer

Og tillykke med baby!

Anmeld

14. februar 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

uden at vide det vil jeg sige du skal vente, mest af hensyn til, at det er så kort tid siden, at du har fået dit ks.. så er du i hvert fald fri for eventuelle komplikationer

Og tillykke med baby!

Tak. 

Det er også det resultat jeg er kommet frem til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.