Så træt af bedrevidende pædagog-veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Jeg har fuld forståelse for at det er svært med den type mennesker.

Men jeg tænker at det i sidste ende ikke gavner nogn af jer at lade det stå på som det gør nu.

Hvis du er den eneste hun har tilbage, som hun altid kan falde tilbage på, så er det måske netop dig der skal vise hende at det ikke går mere.

Sig tingene hårdt til hende, og lad hende vide at du lægger hende på is hvis ikke tingene mellem jer ændrer sig.

Det kan være det får hende til at åbne øjnene lidt..

Tak, glad for råd, og ikke fordømmelse, lige hvad jeg trængte til, og tror jeg vil prøve i første omgang at være hård, hjælper det ikke, må hun vide hun ikke er velkommen før hun kan tale ordentligt og ikke komme med sådanne kommentarer konstant, hjalp nu også lige at komme af med lidt gyle, så jeg ikke flipper på hende, gavner jo heller ikke nogen af os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

Jupiter

Anonym skriver:

Tak, glad for råd, og ikke fordømmelse, lige hvad jeg trængte til, og tror jeg vil prøve i første omgang at være hård, hjælper det ikke, må hun vide hun ikke er velkommen før hun kan tale ordentligt og ikke komme med sådanne kommentarer konstant, hjalp nu også lige at komme af med lidt gyle, så jeg ikke flipper på hende, gavner jo heller ikke nogen af os

Absolut - det kan mange gange være gavnligt lige at "lufte ud" før man går til angreb

Jeg håber du får løst det på den bedste måde for jer begge

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Absolut - det kan mange gange være gavnligt lige at "lufte ud" før man går til angreb

Jeg håber du får løst det på den bedste måde for jer begge

Tak, håber jeg også, på rigtig mange punkter er hun jo en god veninde jeg ikke vil miste, men det andet overskygger mere og mere, så håber det her kan gavne, også for hendes skyld, håber det kan hjælpe hende, med at få det arbejde hun ønsker, og gode kolleger, hun ikke når at skræmme væk

Anmeld

13. februar 2013

Mum33

Det bliver bedre når hun selv får børn indtil da , lad det gå ind af det ene øre og ud af det andet. 

Anmeld

13. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sådan en " veninde " havde jeg også en gang, og nogle gange bliver man bare fyldt op af det negative de bringer ind i ens liv. Til sidst fik jeg nok og valgte at droppe kontakten til hende. Orkede ik hendes egoisme længer!

Hvis du gir hende en chance mere, er du som andre også forslår nød til at tage en ordenlig snak med hende, omkring hva du forventer af jeres venskab i fremtiden. Og passer jeres forventninger ik sammen, er det ik sikkert at venskabet ka fortsætte. Vh stine

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Sådan en " veninde " havde jeg også en gang, og nogle gange bliver man bare fyldt op af det negative de bringer ind i ens liv. Til sidst fik jeg nok og valgte at droppe kontakten til hende. Orkede ik hendes egoisme længer!

Hvis du gir hende en chance mere, er du som andre også forslår nød til at tage en ordenlig snak med hende, omkring hva du forventer af jeres venskab i fremtiden. Og passer jeres forventninger ik sammen, er det ik sikkert at venskabet ka fortsætte. Vh stine

Tak
Er jeg også indforstået med, håber det bedste, men nu må vi se

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

E. B. skriver:

Det bliver bedre når hun selv får børn indtil da , lad det gå ind af det ene øre og ud af det andet. 

Man kan håbe hun bliver klogere

Anmeld

13. februar 2013

Carina:-)

Jeg forstår udemærket din frustration,og jeg forstår endnu mere at din tråd er et behov for at få luft og få andre øjne på 

Jeg synes ikke hun lyder speciel kompetent,men det undrer mig ikke.

I de her tider får folk lov til at uddanne sig til nærmest alt uden de måske reelt er egnet.

Jeg har et eksempel fra den pædagog der er på min datters stue-

Hun fortalte at hun var i gruppe på seminariet med en kvinde der havde fået revalidering.

Fint nok.

Problemet var bare at begge hendes egne børn var tvangsfjernet,og hende ville de sende ud og passe andres børn 

Udfra det du beskriver,så ville jeg heller ikke ønske din bekendte som pædagog for mine børn.

Men hvis du ønsker at fortsætte med hende,bliver du nødt til at tale med hende om hendes egoistiske opførsel når I er sammen.

Hvis du allligevel er på vej væk,ville jeg bare lade det glide ud og så undlade den "store snak"

Så gør op med dig selv,om hun er det værd 

Anmeld

13. februar 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Jeg forstår udemærket din frustration,og jeg forstår endnu mere at din tråd er et behov for at få luft og få andre øjne på 

Jeg synes ikke hun lyder speciel kompetent,men det undrer mig ikke.

I de her tider får folk lov til at uddanne sig til nærmest alt uden de måske reelt er egnet.

Jeg har et eksempel fra den pædagog der er på min datters stue-

Hun fortalte at hun var i gruppe på seminariet med en kvinde der havde fået revalidering.

Fint nok.

Problemet var bare at begge hendes egne børn var tvangsfjernet,og hende ville de sende ud og passe andres børn 

Udfra det du beskriver,så ville jeg heller ikke ønske din bekendte som pædagog for mine børn.

Men hvis du ønsker at fortsætte med hende,bliver du nødt til at tale med hende om hendes egoistiske opførsel når I er sammen.

Hvis du allligevel er på vej væk,ville jeg bare lade det glide ud og så undlade den "store snak"

Så gør op med dig selv,om hun er det værd 

Tak, hjælper meget med andre øjne

Ej det er da for langt ude, hvis man ikke kan passe sine egne børn, bør man da slet ikke få lov til at passe andres børn

Tak for forståelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.