Skal dælme af med noget gylle
Jeg er så træt af min veninde uden børn, som er uddannet pædagog. Hun har som så mange andre, endnu ikke fundet arbejde, efter hun sluttede sin udd, men har dog været ude i noget praktik. Selv har hun fortalt om det arbejde hun har haft som praktikant, bla at hun havde sagt direkte til ungerne, at hun ikke gad rydde noget legetøj ud, fordi hun ikke gad rydde op efter dem bagefter. Hun brokkede sig over ungerne havde grint af hende og ikke taget hende seriøst da hun bad dem om at rydde op inden de skulle havde frokost, og at hun havde kvitteret med at de ikke måtte få noget mad, før de selv havde ryddet op. Hun har meget travlt med forældre og pasning af børnene og hvordan det generelt er at have børn. Hun mener selv hun ved alt og alligevel beder hun ofte om ting, hvor man tænker, helt ærligt, har forventet en veninde tog bussen, med sine 2 drenge, hvor det tager næsten 1½ time hver vej, at hendes veninder, inkl mig, ofte ikke kan, bare komme forbi, eller tage med ud at spise osv, når man har børn og deres søvn at tage hensyn til, og alligevel kommer hun konstant og er bedrevidende om hvordan man skal have børn, og er simpelthen bare så for meget. Men ja hun er jo udd. pædagog så hun ved jo godt hvordan det er at have børn, osv osv og nej, du ved ikke hvordan det er at have børn, før du har dem, kan bare ikke sammenlignes

hun har bla en dag vi var ude at køre, bedt om lige at aflevere en ansøgning på vejen, jo kunne hun da godt, og det var frostvejr, og jeg havde min datter med, hun lod os vente i minusgrader i over 20 min, for hun skulle da lige snakke og have rundvisning, og det var ikke en del af aftalen, måtte bruge en masse benzin på at holde i tomgang, og var faktisk ligeglad med min datter på 6 mdr lå i bilen i en autostol

Der er så mange ting, hvor det ikke giver mening, feks har de steder hun har været i praktik, ikke villet ansætte hende i vikariater bagefter, hvor hun fik begrundelser, som ikke nok interesseret, ikke forberedt, ikke egnet, og hun kan ikke selv se det, og så kommer hun og hakker på mig. Hun mener ikke forældre kan passe børn ansvarligt, feks til fødselsdage hvor de er flere, i en gruppe hvor forældre med svære arbejdstider hjælper hinanden, det er uansvarligt, og det har de jo ikke kompetence til, som hende for hun er udd pædagog, ja undskyld mig men jeg er Autodidakt Mor!!!!!!!
argh hvor er det bare ved at være for meget, kom ikke og belær mig om at være MOR bare fordi du har rod i dit liv, og tilfældigvis fik klaret dig igennem til at være pædagog
levende eksempel på, der findes gode og dårlige pædagoger, og heldigvis har jeg da stort set kun stødt på gode og dygtige pædagoger og dagplejere, håber aldrig mit barn ender i samme inst. som hende